hallo dames
ik vroeg me ook af of mijn zoontje wel genoeg eet en drinkt en of ie wel genoeg gezond eet.Mijn zoontje is nu 13 maanden en 2 weken oud.
7:00 - boterham met smeerkaasjam 150 ml melk
9:00 - 250 ml ranja daar doet ie heel de ochtend mee
10:00 - krijgt ie een liga koek
11:30 tm 13:30 middag slaapje
13:30 - krijgt ie een hele boterham met smeerkaas, jam, pasta,
daarbij krijgt ie 250 ml melk
15.00 - fruitreepje banaan -appel met een beetje ranja dat is verschillend of ie
dat opdrinkt of niet
17:00 a 17:30 krijgt ie een vol bord warm eten gewoon met de pot mee eten zeg
maar meestal kom ik op de helft daarbij zit dan appelmoes
als ie niks meer moet krijgt ie toetje dat is gewoon milde yoghurt met
aardbeien net als ons
meestal heb ik daarna ze drinken nog over van smiddags en dan drinkt
ie die op
20:00 200ml melk met rijstebloempap vanille uit de fles nog en dan valt ie tijdens
het flesje inslaap en leg ik hem boven
het drinken krijgt ie uit een tuitbeker met een zachte tuit aangezien ie met een harde tuit niet weet wat ie er mee aan moet hij krijgt geen flesjes met speen meer alleen s'avonds
'tussen alles door speelt ie heel veel altijd bezig en vrolijk en ze spijsvertering gaat ook gewoon goed
zijn dr nog moeders die tips hebben wat ik s'avonds voor dat flesje kan vervangen en wat vanaf deze leeftijd mogelijk is wand ik kan op internet niks erover vinden
groetjes soraya
ik vroeg me ook af of mijn zoontje wel genoeg eet en drinkt en of ie wel genoeg gezond eet.Mijn zoontje is nu 13 maanden en 2 weken oud.
7:00 - boterham met smeerkaasjam 150 ml melk
9:00 - 250 ml ranja daar doet ie heel de ochtend mee
10:00 - krijgt ie een liga koek
11:30 tm 13:30 middag slaapje
13:30 - krijgt ie een hele boterham met smeerkaas, jam, pasta,
daarbij krijgt ie 250 ml melk
15.00 - fruitreepje banaan -appel met een beetje ranja dat is verschillend of ie
dat opdrinkt of niet
17:00 a 17:30 krijgt ie een vol bord warm eten gewoon met de pot mee eten zeg
maar meestal kom ik op de helft daarbij zit dan appelmoes
als ie niks meer moet krijgt ie toetje dat is gewoon milde yoghurt met
aardbeien net als ons
meestal heb ik daarna ze drinken nog over van smiddags en dan drinkt
ie die op
20:00 200ml melk met rijstebloempap vanille uit de fles nog en dan valt ie tijdens
het flesje inslaap en leg ik hem boven
het drinken krijgt ie uit een tuitbeker met een zachte tuit aangezien ie met een harde tuit niet weet wat ie er mee aan moet hij krijgt geen flesjes met speen meer alleen s'avonds
'tussen alles door speelt ie heel veel altijd bezig en vrolijk en ze spijsvertering gaat ook gewoon goed
zijn dr nog moeders die tips hebben wat ik s'avonds voor dat flesje kan vervangen en wat vanaf deze leeftijd mogelijk is wand ik kan op internet niks erover vinden
groetjes soraya