voedingschema voor jongen van 13 maanden

hoi soraya,

Ik vind inderdaad ook dat er weinig te vinden is over goede eetschema's, maar eigenlijk moeten we ervan uitgaan dat ze met deze leeftijd alles mogen eten, ik probeer ook echt alles uit, moet ik eerlijk zeggen.
Ze eten bij mij hollandse pot, chinees, mexicaans en indisch. Tot nu toe gaat dat er allemaal wel in. We maken alles zelf klaar en ze eten zelf aan tafel (is elke avond weer een grote knoeiboel, maar erg gezellig)

groetjes
Annemiek

hoi hoi soetie

bij mij eet ie ook echt alles mee het enige wat ie niet lust is rodekool en chocolade mouse wat ie trouwens van opa kreeg   maar hij kreeg er gewoon de rillingen van dus dat vond ik niet erg

wij eten geen indisch   maar wel weer rijst ristto   veel italiaans zijn we allemaal gek op en gewoon hollandse pot   kwa warm eten hebben we niet zo een moeilijk kind hoor

heb vanvond maar weer met zijn bestekje laten eten maar het werd een grote kliederboel weer aan het einde begon ie eindelijk een beetje te begrijpen dat ie het zelf met lepel of vorkje naar ze mond moet brengen is ze eten op   ik had ook voevallig niks meer over       dus werd ie boos dat ie niet verder kon           geloof je dat nou

al 2 a 3 maanden bezig dat ie het zelf moet doen     dan doet ie het zelf     is het eten op gewoon te weinig   hahah

groetjes soraya

Terug
Bovenaan