voedingskleding

hoi hoi,

of het onderwerp al bestaat weet ik niet, kon het niet vinden.

ik wil graag borstvoeding gaan geven,
kan je daar het beste speciale kleding voor kopen?
lijkt me nou niet handig om met een shirt of jurkje helemaal omhoog te gaan zitten tijdens de voeding.
en zijn die voedingsbh's altijd zo slap??
kben alleen maar voorgevormde bh's gewend haha

grtjs
 
Er zijn speciale voedingsshirts te koop een aantal jaar geleden zelfs ook bij de H&M, maar ik zou eerst eens even afwachten hoe het gaat lopen.
 
Hallo,

Noppies heeft voorgevormde voedingbh's.
Vind de bh's van het merk mammae ook erg mooi.

Ook zijn er shirtjes te koop ( bij o.a. de miss etam) speciaal voor als je borstvoeding geeft. Deze zijn zo gemaakt dat je je shirt niet helemaal naar boven hoeft te doen.
Ik heb er verder geen ervaring mee, ben zwanger van onze 1ste dus moet het ook allemaal nog gaan ervaren. o, ja en mijn zus( wel met ervaring) gaf mij de tip dat blouse ook erg handig zijn.

Succes!
 
Ik heb maar heel weinig speciaal aangeschaft voor de borstvoeding.
Voedingsbh's zijn wel echt een aanrader.

Ik draag zelf weinig jurkjes, dus daar bij is het misschien wel handig.

Een shirtje met een blouse of vest erover, dan schuif je het shirt omhoog, maar door de blouse/vest zit je niet zo bloot.
Verder ligt het kind toch voor je blote buik, dus dat ziet niemand, zeker niet als je kind in een doek ofzo gewikkeld is.
Een shirtje met spagetti bandjes is vaak ook omlaag te trekken ipv omhoog, dat werkte bij mij ook wel goed.

Ik had wel een voedingsshirt, maar die zat niet lekker dus maar weing aangehad.
 
hoi
ik heb het nooit aangeschaft in de tijd dat ik bv gaf Wel de voedingsbh's maar je kunt zeker wel speciale kleding voor kopen
www.lovelymarternity.com heeft dat volgens mij ook wel
 
hoi...
Vaak zijn ze ook wel gecombineer zwangerschap en voedingsshirts...
volgens mij heeft Wehkamp ze ook wel! (die verkopen ook miss etam)..
Idd, voor BH's zal ik ander naar een goede lingeriezaak gaan, vij veer thuiszorwinkels verkopen ze medela bh's, maar die super slap vooral als een een beetje grote borsten heb..Het prettigst is een goede stevige BH..
 
Je hebt zeker kleding voor borstvoeding te geven,oa te koop van het merk anita en ook voedingsbh's ervan.Maar je kan ookn gewoon wat andere zeggen dat dee ik altijd rekbare shirtje aan doen en een hempje eronder dan zit je nooit echt bloot ik ga nu wel een doek aanschaffen om in het openbaar te voeden,die leg je over je schouders en door soort verzwaring blijft die ook hangen alle andere glijden ervan af.En dan ziet niemand echt wat en voor het kind lekker rustig.
 
Hoi,

Er is van alles te koop, ook bh´s heb je in steeds meer verschillende modellen, ik droeg altijd een hemdje met spaghettibandjes over mijn voedingsbh´s dat gaat ook heel goed.
Ik heb mijn kinderen lang zelf gevoed maar de keren dat het echt in het openbaar was zijn op een hand te tellen, dus tenzij je op het werk wil gaan kolven zou ik niet te veel kopen, thuis en bij familie kun je je trui even uit doen, je ziet dan toch zo goed als niks!!
Ik geloof trouwens dat zelfs hema allerlei dingen in hun ass, hebben tegenwoordig!
Succes ermee

Gr MJ
 
Terug
Bovenaan