voedingskleding

Ik heb nu bij elkaar 2,5 jaar borstvoeding gegeven (1ste bijna 1,5 jaar 2de ruim een jaar) en nooit voedingskleding gebruikt. Inderdaad een stretch hemdje onder je shirt...shirt omhoog en hemdje omlaag en niemand die wat ziet. Vond de voedingskleding ook echt niet mooi. Weleens voedingshemdje gekocht maar dat had hetzelfde effect al een gewoon hemdje. Natuurlijk wel voedingsbh's Ik vind die van de prenatal prettig en bij de hema hebben ze ook weleens voorgevormde.

Groetjes
 
Ik zelf heb bij mijn eerste 11 maanden borstvoeding gegeven. Heb verschillende voedingsbh's uitgeprobeerd,maar kwam toch iedere x weer bij de Anita BH uit. Ik had er eentje met een beugel,vond ik heerlijk! Je kunt beter 2 goeie hebben,dan 5 waardeloze...
Die van de Hema,H&M en prenatal vond ik vormloze slappe dingen.

En daarbij droeg ik van Name it borstvoedingstopjes als ik wegging of zo...anders had ik gewoon een vestje aan! In het begin vond ik het best eng om het in het openbaar te doen,maar later had ik daar echt lak aan! Het went heel snel,je bent gewoon echt een moment saampjes met je kindje...

Dit is de site van Anita...
http://www.anita.com/nl-nl/Kollektionen,Anita_maternity,Borstvoedings-_periode

Hoop dat je er wat aan hebt...
 
Beetje oud topic maar toch.... inmiddels zijn er toch behoorlijk wat merken bij gekomen :)

Ik koop zelf sinds kort de voedingskleding van Arbol. Is en Spaanse firma die ook in Nederland een dealer heeft... gewoon ff googelen. Ben er super blij mee want op Mamalicious en Noppies raak je een keer uitgekeken, dat heeft iedereen.
 
Terug
Bovenaan