Voedingskussen handig/nodig?

<p>Hi dames</p><p>Momenteel ben ik 24 weken zwanger en ben van plan om borstvoeding te gaan geven.</p><p>Hoe ervaren jullie een voedingskussen bij het slapen en voeden? Is het iets wat je hebt aangeschaft en happy mee bent?</p><p>Of was het meer een miskoop</p><p>Ben benieuwd, alvast bedankt?</p>

Ik geef geen borstvoeding maar heb een voedingskussen aangeschaft voor mezelf om te slapen. Ken niet meer zonder want dan slaap ik gewoon niet. Als het kindje geboren is is het ook handig voor in de box enzo dat het niet altijd plat ligt maar ook een beetje in zithouding. En zoals je zelf aangeeft tet ondersteuning van borstvoeding of flesvoeding is hij heel makkelijk.
Dus ik vind het echt een must have!! 

Ik geef geen borstvoeding maar heb een voedingskussen aangeschaft voor mezelf om te slapen. Ken niet meer zonder want dan slaap ik gewoon niet. Als het kindje geboren is is het ook handig voor in de box enzo dat het niet altijd plat ligt maar ook een beetje in zithouding. En zoals je zelf aangeeft tet ondersteuning van borstvoeding of flesvoeding is hij heel makkelijk.
Dus ik vind het echt een must have!! 

Ik ben nog zwanger dus voeden heb ik nog niet ervaren, maar om te slapen vind ik het echt een uitkomst. Lag op een gegeven moment rond de 28/30 weken echt niet meer lekker en hierdoor slaap ik weer een stuk beter! 

Ik ben nog niet bevallen, maar heb al een voedingskussen aangeschaft met 20 weken.
Dit voor mijzelf, omdat ik met slapen last kreeg van mijn heupen.
Ik kan niet meer zonder dat kussen! 

Ik heb in totaal bijna 2 jaar borstvoeding gegeven (2 kindjes), maar kon niet zonder mijn voedingskussen. Zonder voedingskussen was het echt aanrommelen en veel minder ontspannend qua houding. Als ik op bezoek ging, nam ik hem zelfs mee :)
Misschien dat ik een beetje onhandig ben, maar vooral in de nacht is het heerlijk. Kindje ligt ontspannen en jij kunt al soezend voeden. Overdag is het ook gewoon heel fijn. 
Ik had gewoon die van de hema.

Terug
Bovenaan