Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Ik wil graag een voedingskussen aanschaffen voor als de baby er is, maar zeker ook om tot die tijd lekker te kunnen slapen. Ik heb al wat zitten speuren op internet, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Welk merk / type bevalt jullie goed?</p>
Ik heb er 1 van de Hema, voelt echt als een gewoon kussen, maar dan langwerpig. Vond m tijdens de zwangerschap heel fijn om mee te slapen en gebruik hem nu tijdens flesje geven.
Ik heb die van Little Dutch. Vind het fijn dat hij lekker zacht (en niet te duur) is, kun je makkelijk je favoriete positie innemen. Maar het is erg persoonlijk! Je kunt ook met een gewoon kussen eens testen of je juist wat steviger wil of niet. Of kijk eens via de app Reshopper (een soort marktplaats voor babyspullen) dan heb je voor zo'n €10 een kussen en kun je tenminste een beetje uitproberen.
Succes!