Voedingskussen welke?

Ik heb er eentje met allemaal van die microbolletjes erin. Voor een klein prijsje bij de Aldi gekocht met twee of drie leuke hoezen erbij. Ik heb hem zelf in bed gebruikt, en ook om mijn kleintje wat schuin in de box te leggen (aankleedkussenhoes erom heen en je kunt een soort nestje maken) toen hij wat spugerig was. Nu na bijna acht maanden gebruik ik hem alleen nog voor het voeden. Had achteraf best een duurdere kunnen kopen maar toen wist ik niet of en hoe lang ik hem zou gebruiken. 

Ik heb ook een Doomoo (buddy). Geen idee of ie fijn is want heb m al 2 maanden in de kast liggen (ga m pas gebruiken als ik niet meer op m'n buik kan slapen). Was laatst in de aanbieding bij mamaloes voor €39,99 , miss nu nog steeds wel ☺️

Ik had een langwerpige van de hema die ik vooral heb gebruikt in de laatste weken zwangerschap om lekker te kunnen liggen. Ik vond echter een langwerpig voedingskussen tijdens het geven van borstvoeding helemaal niks! Super onhandig hoe je dat om je lijf moet leggen en dan je baby nog aanleggen. Toen een klein voedingskussen van Done by Deer aangegeschaft en die gebruik ik inmiddels al bijna twee jaar om te voeden, ideaal! Nadeel was dat er maar 1 hoes bij zat en er geen losse hoes voor te koop was, dus onhandig met wassen. 
Ik merkte trouwens ook dat ik het handig vond om er twee te hebben, want soms voed je beneden op de bank en soms boven op bed. Is niet handig om steeds dat kussen heen en weer te slepen. 
Dus mijn tips samengevat; voor het voeden vond ik een kleine handiger, en dan zou ik de volgende keer twee aanschaffen en extra hoezen. 

Terug
Bovenaan