Voedingskussen

A

Anoniem

Guest
Hallo  allemaal,

Ik lees hier al een tijdje mee. Ben zwanger van eerste kindje en heb dus veel vragen. De meeste vragen zijn hier wel beantwoord, maar 1 wil ik hier toch nog stellen.

Ik zie in veel winkels voedingskussens liggen. Bedoeld voor borstvoeding maar ook heerlijk voor in bed in de laatste maanden of om je kindje op te leggen. Het lijkt mij wel heel ideaal. je krijgt met borstvoeding geven geen lamme arm door de "rare" houding.

Zijn er moeders die hier ervaring mee hebben?? Vind het zonde om het aan te schaffen als je er niks aan hebt.. Daar is ie toch te duur voor..

Gr Bianca
19 wkn en 4dgn

ik heb er al een en ben nu 20 wk
ben er al erg blij mee
vriendinnen van mij hadden er ook een en waren ook erg tevreden
het zit lekker en ligt lekker. nu al

Groetjes
Eva

Ik vind het een ideaal kussen!
Vooral omdat ik bekkenklachten heb..... gebruik het nu in m'n zws. op bed, op de bank, gaat mee op vakantie enzo.... ik zou het echt niet meer kunnen missen! Zelfs m'n kids maken er ruzie om ;-)

Groetjes,
Marianne

Ik dacht en twijfelde over 2 dingen: voedingskussen en abonnement Ouders van NU. Bleek dat je nu zo'n kussen cadeau  krijgt als je abonnee wordt.

Dus je snapt het al, ik ben abonnee geworden en wacht nu op een lime-blauw voedingskussen.

Martine

Ik vond het een onding voor in bed. Ik draai nogal veel 's nachts en ik werd steeds wakker omdat ik dat kussen dan ook mee moest nemen naar de andere kant. Als voedingskussen was ie wel handig...ook met flesvoeding overigens. En je kunt ook je kindje een beetje rechtop er tegen aan zetten (als het wat ouder is). Ik had hem geleend van een ex-collega en vind het te duur om hem nu aan te schaffen. Ik gebruik straks wel gewone kussens voor beeb nr.2.
Succes, Patricis

Heb hem van mijn zus geleend. In bed gebruikte zij hem wel, maar ik kan er maar weinig mee. Slapen met dat ding lukt me niet, maar straks met borstvoeding geven ga ik hem ook proberen.
Dus ik ben benieuwd hoe het bevalt.

Die voedingskussens zijn ideaal.

Bij de eerste zwangerschap heb ik hem gekocht en ik gebruik het nu nog.
M ´n oudste is 6 en ik ben in verwachting van de tweede.
Hij is namelijk ook heel ideaal als je net niet zwanger bent!
Bij rugklachten etc. en het is gewoon heerlijk om erin te kruipen.
M ´n oudste heeft er een en ondertussen m ´n moeder en vader ook nadat ze de kussen bij mij hebben uit probeert.het is de moeite waard er een te kopen.

M ´n peetkindje vroeg er zelfs een voor haar verjaardag van mij,ze vond dat kussen zo fijn!

Succes met je zwangerschap.
T

Nadat je er veel profijt mee hebt gehad tijdens je zwangerschap en de babytijd (ook superhandig in de box als ze elke keer omkiepen als ze zich net op kunnen trekken, of net kunnen zitten) gebruik je hem ook nog eens om lekker in bed rechtop te lezen of voor de tv te hangen. Super ding, wil hem nooit meer kwijt
Ik heb er laatst bij iemand een gezien die vond ik wel erg zwaar. Die van mij is superlicht, zitten een soort bolletjes in, en is daardoor makkelijk te modelleren ook.

Terug
Bovenaan