Voedingskussen

Ik heb er ook een en ik vind het nu al een geweldig ding. Het slaapt lekker en je kunt er ook heerlijk mee "overeind" zitten. Ik heb hem gekocht omdat ik niet meer op mijn zij en rug kon slapen door de zwangerschap. Dat kan ik nu dankzij dat ding wel weer.

groetjes Danique
22w3d

Ik heb de mijne bij de hema gekocht want dar was ie goedkoper dan bij deprenatal. Je kunt hem online bestellen en in e grotere hema's.

Groetjes Naatje

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben echt om. Ik wist niet zo goed wat ik ermee moest maar na zoveel positieve reacties zie ik het nut er wel van in..

Bedankt!!

Ik heb er ook een maar die van mij is een stuk dunner geworden na em intensief gebruikt te hebben.....waar halen jullie navulling vandaan?????want voor deze zwangerschap is tie te dun....zit dus niet zo lekker meer.

Groetjes Gea

quote: Gea reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2006 15:08:25'));

Ik heb er ook een maar die van mij is een stuk dunner geworden na em intensief gebruikt te hebben.....waar halen jullie navulling vandaan?????want voor deze zwangerschap is tie te dun....zit dus niet zo lekker meer.

Groetjes Gea

Ik was net op internet aan het kijken naar deze kussens. op www.baby-walz.com hadden ze er een paar en....ook een navulset voor de kussens. Van die kleine witte bolletjes. Dan moet je naar: Eten&drinken, dan naar borstvoeding. dan moet je een willekeurig kussen aanklikken en dan staat daaronder daarbij passende artikelen. Hopelijk heb je hier wat aan..

Meubelstoffeerders hebben ook die bolletjesvullingen, kun je daar gewoon kopen. Soms staan ze ook op de markt (in Rotterdam bijvoorbeeld op dinsdag, naast de bibliotheek).
Ik ga ook eens kijken bij de Hema (wil er ook graag één, maar heb er niet zoveel geld voor over). Of misschien ga ik een zitkussen (die van mij heeft ook een bolletjesvulling)  opofferen en maak ik er zelf één.

Terug
Bovenaan