voedingskussen

Wij willen ook zo'n kussen kopen. Ik heb al een beetje gezien op het net dat er ook behoorlijke prijsverschillen in zitten. Ik wil me er wel in verdiepen waar dat nou in zit.

Wij zien het nut ervan zeker in, vooral omdat je er heel lang plezier van kunt hebben. Ook is kind al groter.

Liefs Noelie

voor flesvoeding is ie ook ideaal trouwens, heb hem altijd gebruikt met voeden (heb fv gegeven), gaat een stuk makkelijker met zo'n ding.

Ik vind het voedingskussen erg makkelijk, je kan   'm voor zoveel gebruiken...
om te voeden inderdaad, maar ook als je zwanger bent als ondersteuning bij het slapen. Waar ik hem ook heel handig voor vind is dat je 'm als steuntje in de rug kunt gebruiken voor je baby als die zelf leert zitten.
Ook is hij handig voor kraamvisite die niet zo handig of een beetje onzeker zijn met zo'n klein hummeltje, dan bied het extra steun met vasthouden...
Ik vind het zeer zeker een echte aanrader...
Ik zou 'm als ik jou was bij de hema kopen... die is prima, maar wel ongeveer 15 euro goedkoper!

Groetjes Ciske

ik vond hem bij mijn eerste ideaal. Heb er heel lang mee geslapen. Ik had nl al heel snel ene grote buik (net als nu ) en toen was het heel lekker om hem tussen mijn benen en onder mijn buik te leggen.

Bij het voeden ik heb ik hem heel veel gebruikt, vooral omdat ik een keizersnede had en dus de kleine niet op mijn buik voorlangs kon voeden.
Het was een uitkomst en ik zalhem zeker deze keer ook weer gebruiken.

Mama van MD

Dank je wel voor de reacties!
Ik ben nog aan het twijfelen. Maar als ik zo'n kussen ga kopen, wil ik toch eens bij de Hema kijken!

groetjes van Iejoor
20 weken en 4 dagen

ik heb een formfix XL kussen en die slaapt heerlijk (je kan niet met alle versies lekker slapen) mijn vriend wil er nu ook een haha want hij vind hem ook zo lekker liggen maar we gebruiken hem ook om te zitten en hebben zo'n hoes erbij gekocht zodat je straks een poef ervan kan maken voor de kleine, en straks wil ik hem gaan gebruiken bij voeden maar zelfs nu is het al helemaal zijn geld waard (62 euro incl. leuke kleur hoes) bij www.prettymum.nl en je krijgt 10% korting als je verzekerd bent bij het zilveren kruis (zit bij je kraampakket!)

Terug
Bovenaan