Voedingskussen?


Heeft iemand ervaring met een voedingskussen? Ik zit erg te twijfelen of ik hem wel of niet zou kopen. Bij de eerste heb ik er geen gehad, maar nu lijkt het me wel handig met voeden
 
Hoi Marijke24,

Ik heb er al een paar weken 1 in bed liggen tot groot plezier van mijn man die hem snachts inpikt :)

lekker mijn buik er in leggen is heerlijk om een beetje te slapen en ik weet uit ervaring dat het ook lekker handig is met het voeden van de kleine, Die kan er lekker in liggen ipv dat hij/zij alleen maar in je armen hangt.

succes met je keuze.
groetjes
 
Ik gebruik hem ook al een tijd voor in mijn bed.Slaap er beter door en ligt heerlijk omdat je buik erop steunt.
Straks als ik bevallen ben gebruik ik hem voor het voeden.
Zo ligt de baby lekker en krijg je ook geen last van je armen.
 
Ik heb er ook eentje, ik vind het niet zo prettig in bed, ik heb een wat platter kussen wat ik prettiger vind. Maar ik heb er een hoes bij zodat ik er ook een zit/lig zak van kan maken. Zo is hij niet alleen erg handig met het voeden maar kan ik de kleine er ook lekker in leggen als je op de bank zit. Die houding is namelijk vele malen beter als in een wipstoeltje en zo liggen ze toch beschermd bij je. (behalve als ze gaan rollen natuurlijk) Daarnaast ligt het voor de kleine ook gewoon heerlijk.

Succes met beslissen!
Liefs
 
Ik zou zeggen kopen zo een ding. Toen ik nog zwanger was sliep ik er ook mee, ja het is ff wennen maar het ondersteund wel heel goed. En nu de kleine er is voed ik hem altijd op het voedingskussen, zo heb je nog een arm vrij en krijg je dus ook geen last van een lamme arm met voeden.( tenminste als je flesvoeding geeft. En daarbij voor jezelf is het ook goed je hebt op deze manier een goeie houding voor je nek. Ik heb super veel plezier van het voedingskussen dus nogmaals kopen zo een ding.

Groetjes tamjo( maart mama 2011)
 
Ik kan het echt aanraden ik vondt het heerlijk om te voeden onze zoon lag er altijd heerlijk in en zelf krijg je geen last van je armen en zo. Ik zou zeggen kopen!
 
Ook hier vind ik het een echte aanrader... Vooral tijdens de zwangerschap is het zoals al eerder genoemd, heerlijk om mee te slapen. Ik moest op den duur (vanaf 19 weken) vanwege nierstuwing verplicht op mn linker zij slapen maar was dat niet gewend, om te voorkomen dat ik in mn slaap terug draaide, legde ik hem met de onderkant tussen mn knieen en verder achter mn rug langs. Nu ik verder in de zwangerschap ben (34 week) leg ik nog een klein kussentje onder mn buik zodat het liggen op mn zij prettig blijft,

Straks tijdens het voeden heb je betere ondersteuning in je rug en is het minder vermoeiend om je kindje te tillen waardoor de kans op last van je schouders aanzienlijk verminderd.

Ik heb er nu 2, 1 voor boven in bed (slapen) en die andere ligt beneden op de bank, voor mn middag dutjes en ook voor het voeden straks.
Ik heb een dure van prenatal boven en de bambino van kruidvat (17,50) beneden en vind die wel net zo prettig.

Succes!!!
 
Ik slaap er al een hele tijd mee. HEERLIJK! Ik raad het je echt aan. Ik leg het uiteinde bij mn borsten en dan onder mijn buik en dan het laatste stukje tussen mijn knieen en mijn voet erop. 't Is echt heerlijk slapen, ben van plan om hem ook te gebruiken tijdens het voeden.

Veel succes!
 
Terug
Bovenaan