Voedingskussen?

he meis, ik heb hem ook gekocht bij em dochter ik ga borstvoeding en ging helemaal super, ze bleef lekker liggen erop en kreeg geen lamme arm ervan, ik gebruikte het ook als ik op bed de borstvoeding gaf dan ging ik op me zij liggen en me dochter ernaast en voedings kussen erachter zodat ze niet weg kon draaien.

ik heb hem ook gebruikt in latere fase toen ze wilde proberen tezitten, ik zette haar neer op de grond ( wel met een x\zacht klees eronder) en voedings kussen iets achter der neergelegt dat ze wel opd er zelf kon zitten maar als ze om viel op het voedings kussen bleef hangen idiaal.

wat je allemaal er niet mee kan doen he.

en waar je ze koopt , ik heb hem bij prenetal gekocht maar hema heeft ze ook

s6 ermee. liefs
 
Zo'n kussen is echt wel handig hoor, al moet ik eerlijk zeggen dattie hier meer voor wat anders dan voor t voeden gebruikt wordt...Tijdens de zwangerschap is ie heerlijk om je buik en benen wat te ontlasten(in zijligging), de kindern zijn er GEK op om mee te spelen enz enz.
 
Ik sluit me aan de bij rest van de dames. Voor alles te gebruiken. Zelf amper BV gegeven maar het ding is versleten na 3 kinderen. Ook lekker om je kindje op neer te leggen op de grond/bank (bij blijven natuurlijk). Mijn oudste dochter heeft er als baby (3-7 maanden) hele avonden op geslapen.
 
Ik heb ook al eentje in mijn bed liggen, slaapt inderdaad heerlijk (zoals de andere dames ook al zeggen!)
Daarbij hebben meerdere vriendinnen van mij ook eentje en die zweren erbij. Niet alleen de ondersteuning bij het voeden, maar bij hun ligt hij ook in de box. Als je kindje wat groter wordt en wil gaan zitten, is zo'n kussen een extra uitkomst. Je kindje kan er lekker tegen aan zitten en valt niet om. Ik vind het een aanrader!
 
Terug
Bovenaan