voedingsschema 6maanden

hoi,een fiebje is een speentje neem ik aan?hihi..
ja,die heeft ie,maar wil hij dan niet,heeft echt honger.....
maar we gaan gewoon je tips uitproberen,wie weet!hihi groetjes

graag gedaan hoor heb zelf ook nog wel eens twijvels over dingen en ben dan blij dat ik hier terecht kan

ik denk dat de ochtend wel mee zal vallen met het tijdstip wakker worden en bijvoeding
bij ons is het wel iets vroeger geworden was eerst 8.00 8.30 nu zijn ze vaak wel om 7.00 al wakker maar bij Jasmijn geef ik dan een speen en Martin even over zijn ruggetje wrijven bij ons is het al best lang dat ze de laatste fles om 20.00 krijgen heb tot ongeveer 3 maanden om 23.00 nog een fles gegeven toen werd het zo'n beetje 22.00 en nu dus soms zelfs de laatste om 18.30
je kunt ook proberen om die laatste fles steeds minder voeding te doen en de één na laatste op te schuiven naar later
maar goed ieder kindje is zoals je weet anders en je moet ook doen waar je je het prettigst bij voelt en kan me goed voorstellen dat je ondanks al die jaren KDV nu even denkt hoe zit het ook alweer vroeger gaven ze volgens mij met 3 maanden al een fruithap nu mag het met 4 maar beter met 6 haha
ik denk dat het ook allemaal komt door de voeding etc. zelf hoe we er nu mee om moeten gaan
maar goed ik denk met iedere verandering van eetpatroon en ontwikkelingsfase dat het ritme ook veranderd
groetjes en succes Elena
en geniet er ook maar lekker van

o ja bij het zeven uur wakker worden stle ik het zo dan wel uit tot 7.30 8.00 was ik vergeten ertussen te zetten tja beetje verkouden dan wil je nog wel eens van de hak op de tak springen

Terug
Bovenaan