• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

voedingsschema en tandjes?!?

Hier op het cb mag je met tussen de 4 en 6 mnd beginnen met fruit. Ik heb echter altijd naar mijn kind gekeken. Mijn zoon kreeg al fruit met 3,5 mnd en was met 11 mnd van de fles af. Mijn oudste dochter wilde pas met 8 mnd fruit/groente eten en dronk haar laatste fles toen ze ruim anderhalf jaar was.

Maar goed, mijn jongste dochter is morgen 5 mnd en krijgt nog 4 keer bv per dag. Om 9.00 - 13.00 - 17.00 - 21.00 uur. Ben nog niet aan hapjes begonnen.

 
Het CB zegt ook bij mij niet eerder dan 6 mnd beginnen. Aangezien ik het ook niet zie bij mijn dochter stel ik het ook zo lang mogelijk uit.
ik geef vier voedingen borst: 7:00- 11:30-17:00- 22:00
enne ze heeft een tandje ai!

Merken jullie met tandje ook extra huilen, pijn, rode wangen etc? vind het best zielig ( terwijl ik dat tot nu toe weinig had!)
 
Terug
Bovenaan