voedingsschema versus er op uitgaan

Als je geen fruithap ergens anders kunt geven zou je ook iets van maisvingers, soepstengel oid kunnen geven toch. Of moet ze perse fruit op dat moment? En anders idd nog even geduld hebben totdat ze beter kan eten en er dan op uit gaan. 

Ik zou dan kiezen voor er op uitgaan. Als ze het een leuke activiteit vindt dan natuurlijk.  Is leuk voor jullie beide in plaats van je binden aan huis vanwege een schema.
Ik weet niet of ze ook naar de opvang gaat? Want daar gaat het natuurlijk ook anders dan thuis. Persoonlijk denk ik dat een beetje flexibiliteit helemaal geen kwaad kan voor die kleintjes.

[quote quote=10221802]Waarom we sinds een kleine week in een strak ritme zitten, is een veel te lang verhaal. Geloof me maar dat dit absoluut nodig is. En ik besef dat het flexibel ermee omgaan op zijn tijd niet erg is. Alleen spreek ik niet van een half uur of uur afwijking. Ik zou dan haar fruithap veel eerder moeten geven en ze slaapt daarvoor nog. Dus ook haar slaap moeten inkorten. Of haar fruit bij lunch bijvoorbeeld geven. Dan krijgt ze niks tussendoor en ik weet uit ervaring dat mijn meisje met te weinig slaap of honger (want dat heeft ze om die tijd wel) niet te genieten is… Een fase. Mss moet ik gewoon nog ff geduld hebben op het moment dat alles wat makkelijker gaat. Een fles buiten de deur geven vind ik echt niet erg. Daar houd ik ook geen rekening mee. Fruit is nog zo’n gedoe. En ze is ook heel snel afgeleidt. We hebben beide een rustige omgeving nodig op zo’n moment is mijn ervaring.[/quote]
Je geeft zelf al antwoord. Het kan nu nog niet misschien over een paar weken. Denk maar zo, wat is een paar weken op een mensen leven ❤

Ik was even vergeten waarom ik een poos geleden gestopt was met het forum van Ouders van nu. Nu weet ik het weer...
Ouders bekijken de vraag altijd vanuit hun eigen perspectief. Het kader omtrend deze vraag is nodig, om het juiste advies te kunnen geven..
ik had deze vraag vanuit onzekerheid niet moeten plaatsen, want ik merk dat ik hier totaal niks mee kan. 
Een wijze vrouw gaf mij gister vanuit omverwachtse hoek raad. Zij kent mij, ons gezin en de context erom heen. Het was zo fijn dat ze moeite deed om even verder te pluizen waar de issue nu precies in lag.
opgelost. 
Hartelijk dank voor jullie reacties.

We zullen het maar op hormonen afschuiven dit. Want ik mag hopen dat je normaliter wat vriendelijker bent tegen mensen die alleen maar proberen te helpen en de tijd nemen uberhoubt iets te terug te sturen op je vraag 

Wij als vreemden kunnen ook nogal lastig een passend advies geven, maar doen wel ons best en nemen de tijd om een reactie te geven. Wat helaas niet in dank wordt afgenomen door jou. We kennen jou niet, je situatie niet. En aangezien het voor jou een te lang verhaal was om uit te leggen waarom je kleine zo'n strak schema heeft wordt het ook vrij lastig om dan advies te kunnen geven. En natuurlijk bekijkt een ouder het vanuit haar oogpunt en ervaringen. Wat had je anders verwacht? 
Succes met je baby! 

Terug
Bovenaan