<p>Goedemorgen, </p><p>Ik heb een vraagje over het eetgedrag van mijn zoontje 8,5 maand. Eten is eigenlijk altijd een moeizaam iets geweest met hem. Het struikelblok is momentee dat hij niets wil eten waar stukjes in zitten. Hij krijgt potjes fruit en groente. Helemaal glad, de potjes van 6 maanden. Brood lukt niet, koekje niet. Zodra hij maar iets van een kruimeltje jn zijn mond voelt gaat het mis. Hij laat het eerst heel lang op zijn tong liggen en zodra het wat verder richting zijn keel komt gaat hij overgeven. Geen klein beetje maar er komt flink wat terug. Inmiddels begin ik ook flink wat druk te voelen van het consultatiebureau, ik weet dat ik het los moet laten maar word er toch onzeker van. Zijn er meer kindjes die wat later begonnen met grover eten? </p><p>Onze zoon heeft verborgen reflux misschien dat dat nog een onderliggende oorzaak kan zijn? Hij begon ook pas met 7 maanden een beetje groente en fruit te eten daarvoor was het een drama, dus eigenlijk ook al wel wat later dan gemiddeld. </p>