Ja vet moeilijk.. ik gaf haar net 1 piepklein bolletje brood in dr wang en hop, ze spuugt een enorme golf melk eruit (fles was 1.5 uur daarvoor..) Pff echt niet leuk. Aan een maisvinger likt ze 1x en dan gooit ze m op de grond. En ze pakt m echt niet meer op. Als ze doorheeft dat iets eetbaar is, wil ze het gewoon niet hebben. Frustrerend! Een hapje fruit is al een strijd, maakt niks uit of het vers is of een potje. Met een potje van 4 maanden doe ik 4 dagen en dan is ie nog niet op!! En ook al geef ik fruit op een moment dat ze eigenlijk een fles moet en dus echt wel honger heeft, eet ze nog niks. Alles wat ik probeer, werkt gewoon niet.
Bij het CB moet je gewoon zeggen dat je keihard oefent maar het niet kan dwingen. Ze moeten het uiteindelijk toch echt zelf gaan doen ja.
Zoals ik zei at mijn oudste op deze leeftijd al wel een hele boterham, koek, yoghurt etc.. dus ik weet wel hoe het 'werkt' maar dat zegt niks.. alle kindjes zijn hierin anders en de één doet het helaas eerder dan de ander. Je kan alleen maar blijven aanbieden en proberen.