voedselweigering

Hoi, hier ben ik weer. Ik heb de reacties gelezen en iedereen bedankt hiervoor. Mijn zoontje Pascal ligt nog steeds in het ziekenhuis aan de sonde, maar drinkt geleidelijk aan iets beter zijn eigen flesjes op. Hij zit nu zo rond de 50, 60 cc per keer, terwijl hij 100 moet. Hij spuugt (bijna) nooit, maar toch wordt zijn maagzuur getest. Nu denken de artsen dat hij zich aan de borst uithongerde, daarna een virus heeft gekregen. toen hij namelijk voor de eerste keer opgenomen werd, ging hij uitstekend drinken in het ziekenhuis. Dus van de artsen mocht hij weer naar huis. Een paar dagen later lag hij er weer, omdat hij bijna niets dronk. Ook zijn ontlasting is nagekeken en het bleek dat hij het rota-virus had. Dat kan ook een oorzaak zijn waardoor hij veel slechter drinkt. Want hij kan het wel! Hij heeft het laten zien in het ziekenhuis, frustrerend is dat zeg!!
In ieder geval is hij nu goed aangekomen met de sonde en daar ben ik erg blij om. Verder is het afwachten op de uitslagen van de onderzoeken. Ik hou jullie op de hoogte. Nogmaals bedankt!
 
Terug
Bovenaan