voel haar niet

hoelaat heb je haar voor het laatst gevoeld dan? als het vanmorgen is zou kzeggen wacht ff af maar als het vanacht of gisteravond was zou kidd ff gelijk bellen! je vergeeft het je nooit als er iets gebeurd en je hebt niks gedaan!

normaal wordt er elk uur wel een voetbalwedstrijd in mijn buik gespeeld

nu voelde ik dus niks, om 13 uur even iets zwaks

gebeld en ctg

kreeg ook een uitgebreide echo met metingen en foto's en al, was vast haar kadootje voor mama want ze keek recht de camera in.

ctg duurde lang want ze duwde het aparaat telkens weg! dan wel he, ze beweegt dus wel maar geen wedstrijden meer. blij dat ik gebeld heb, we kunnen er nu niets meer bij hebben.

werk van mijn man ook opgelost, hulp uit onverwachte hoeken gekregen, de buuf die ik vanmiddag pas beetje beter heb leren kennen, mijn oude buuf die te hulp schiet enzovoorts

Ach ja nog geen kleine in mijn arm maar gelukkig wel paar keer goed nieuws tussendoor, dat is ook wel ff fijn

Jeetje zeg, wat een gedoe allemaal! Fijn dat je uit onverwachte hoek hulp hebt gekregen en dat er niks aan de hand is met de kleine!

@kellycamping: 10x per uur?! Hhmmm... eens even beter opletten dan, want dat is bij mij ook niet altijd het geval.

Pffff... wat kun je je als aanstaande moeder zorgen maken zeg! Hoop niet dat het erger wordt haha...

Terug
Bovenaan