voel je een indaling?

haaai
ik ben nu 37wk en mijn kindje is nog niet ingedaald. kan je het voelen dat ie indaald?
soms heb ik een steekje in mijn linkerlies. ik weet niet of het ermee te maken heeft hoor...
groetjes van mij
 
Hoi,

Volgens mij voelt lang niet iedereen het.
Zelf merkte ik ineens dat ik een pijn had bij het lopen, echt onderin. Bij de volgende controle (2 dgn later) bleek het kindje inderdaad ingedaald te zijn...

Maar je kindje heeft nog wel even (en soms daalt die pas in tijdens de bevalling).

Geniet er nog even van!
 
hoi sandy,

ik heb het wel gevoeld, het voelde als een soort menstruatie pijn, beetje zeurderig.

Ik ben trouwens op 30.09 bevallen van onze zoon Max :) Hij was 53 cm en woog 3720 gram. Ik heb een dikke week in de Ooievaarsvilla gelegen en krijg nu nog twee extra dagen hulp thuis omdat ze mij hadden moeten inknippen en de wond open is gegaan en pijnlijk is.

Heel veel success met je bevalling (die kan nu toch elk moment beginnen) en we spreken elkaar nog.

groetjes, Jane (mama van Max)
 
Het kan zijn dat je voelt dat je kindje indaalt. Bij mij gaf het een gevoel alsof het er elk moment 'uit kwam vallen'. Maar in heel veel gevallen loopt het niet zo in de gaten, ik ben nu zwanger van mijn tweede (ook 37 weken) en voel nog helemaal nix!
 
ik had hetzelfde als jij hoor, ook een soort steekjes en toen vertelde mijn verloskundige inderdaad, dat dat de indaling geweest is die ik had gevoeld.

gr sandra
 
Hoi Sandy,

Ik heb gisteren al gereageerd op je berichtje maar op de een of andere manier staat het er niet.

Hoe dan ook, ik heb het indalen wel gevoeld, dat voelde als een soort menstruatie pijn, wat zeurderig.

Verder ben ik bevallen van onze zoon Max op 30 september nadat ik de dag ervoor was ingeleid. Max was 53 cm en 3720 gram en hij doet het goed, hij weegt na een week al meer dan bij de geboorte.

Ik wens je heel veel success tijdens de bevalling!

groetjes, Jane (mama van Max)
 
Van buiten af kon ik het zien aan mijn buik die wat meer ging hangen en dat mijn navel schuin naar beneden staat. Ook trap ik opeens op de pijpen van mijn broek omdat mijn hangende buik mijn broek meer naar beneden trekt.

Lichamelijk merk ik het aan steken in mijn schaamstreek en extra druk op mijn blaas. Ook heb ik soms een beetje menstruatie achtig gevoel onder in mijn buik.

Liefs
Lot
 
Terug
Bovenaan