voel je een indaling?

Hoi,

Zelf ben ik nu 19 weken zwanger van mijn tweede kindje. Maar bij de eerste wou mijn zoontje ook maar niet indalen.

Met 37 weken en 3 dagen ben ik toen doorgestuurd naar de gyneacoloog om te kijken of mijn bekken niet smal waren. Ze waren niet te smal en pas op het moment dat mijn vliezen gebroken waren, wou dat eigenwijze kleintje pas indalen en nee ik heb er niks van gevoeld.
Het kan zijn dat je het wel voelt, maar dat is bij iedere vrouw wel verschillend denk ik.

Ik zou zeggen geniet er nog van zolang dat kleintje nog in je buik zit.
Want voor je het weet is je kleintje geboren en mis je het gevoel in je buik.

Succes Priscilla
 
Hoi,

Zelf ben ik nu 19 weken zwanger mijn tweede. Maar mijn eerste kindje wou ook maar niet indalen.

Toen ben ik met 37 weken en 3 dagen doorgestuurd naar de gyneacoloog om te bekijken of mijn bekken niet te smal waren.
Ze waren niet te smal en op het moment dat mijn vliezen braken, daalde dat kleine eigenwijze ventje vanzelf in.
En nee ik heb er niks van gevoeld. Maar ik denk dat dat per vrouw verschilt.

Heel veel succes met je bevalling en geniet nog van je kindje in je buik, want zodra het geboren is, zul dat je dat gevoel in je buik gaan missen.

Succes Priscilla
 
hey jane!!
van harte gefeliciteerd!!
echt gaaf man. het duurde ook lang he? meid. hij heeft best lang op zich laten wachten.

heel veel geluk en we spreken elkaar idd nog.
liefs sandy
 
Ik weet ook niet of je het altijd voelt. Zelf heb ik het wel heel erg gevoeld. Ik werd op een nacht wakker met hele erge buikpijn onderin (voelde net als menstruatiepijn). Daarna bleek het kindje ingedaald te zijn.
 
Terug
Bovenaan