Voel je ook geneigd om meer druk op je partner te zetten.

Helaas moet mijn man hier wel veel overnemen. Ik heb soort overspannenheids klachten waardoor er een heleboel te veel voor me is. Het gaat al langzamerhand weer de goede kant op maar de laatste 16 weken kunnen me niet snel genoeg gaan haha. Snel al die extra hormonen eruit en dan werken aan mezelf.

Hierdoor werkt mijn man niet meer over en neemt ook een groot deel van de huishouding van me over. De andere 2 kinderen kan ik redelijk aan en mijn moeder springt gelukkig ook veel bij. Al werkt die zelf ook nog.

Sterkte met alle hormonen inderdaad haha en dat we er maar snel van af mogen zijn!!

Liefs Wendy
23w 4d

Ik herken helaas het mannenverhaal wel: mijn vriend heeft echt nog geen zin om te praten over een babykamer (gewoon de wieg erin en dan zijn we klaar en dat ben ik met hem eens), al helemaal niet over namen (komt wel, tijd zat), geen zin om geschop in mijn buik te voelen (jaha, ik weet dat het er zit) etc. Wat dat betreft sta ik dus alleen. Maar hij haalt zonder problemen onze dochter op als ik te moe in bed ben beland, doet de boodschappen en de was, gewoon lekker praktisch. De vorige keer kwam alles is de laatste weken ook goed, dus dat komt nu ook wel. Voor hem is het gewoon nog een ver van zijn bed show. En die hormonen zorgen er bij mij hoogstens voor dat ik me down voel en dan kan ik gelukkig lezen dat niet iedereen alleen maar op een roze wolk zit.

Wij dames zijn van nature sterk en onafhankelijk als wij dat zouden willen. De reden van mij post is niet om mannen de grond in te slaan, maar meer de ervaringen met jullie te delen. Mijn vriend en ik zitten weer gewoon op 1 lijn en dit is ons eerste kindje is ook natuurlijk allemaal nieuw voor hem. Maar hij doet hard zijn best! Wij hebben gisteren een heerlijke dag gehad, naar de markt geweest fruit gekocht toen gingen we uit eten. Verder zijn we de stad ingeweest en leuke stickers en vlinders gehaald voor de babykamer die a.s. zaterdag wordt geverfd.... En in de avonduren hebben wij ook lekker gezwemd dat had ik echt nodig...Kortom my man is the best en die van jullie ook ;)

Can't wait for the baby!!

Terug
Bovenaan