Voel me anders....

ja die laatste 2 weken zijn k*t die lijken wel een half jaar te duren..

Zo is het.. zonder hoop zijn die wachtweken helemaal niet door te komen!!

@ Lynn

Je vroeg in het andere topic hoe ik me voelde (daar lukt reageren weer niet dus doe ik hier nog een poging, en dan ga ik echt naar mijn bed, morgen waarschijnlijk weer vroeg dag want dan is het weekend en is mijn kleine mannetje natuurlijk vroeg wakker haha!) Ik weet eigenlijk niet hoe ik me voel had vorige week pijn in mijn buik andere afscheiding dus kortom het zou wel eens mijn eisprong kunnen zijn, maar dit leek me een paar dagen te vroeg, maar goed toch maar geklust (en gelukkig voor die tijd ook al) deze week eigenlijk nergens last van dus we wachten het maar af.. Idd hoop doet leven! Ik hoop dat jouw goede gevoel een heel goed teken is, en dat je hartstikke zwanger bent, ik gun het je zo!!

Liefs Wendy

En idd vreemd dat reageren soms niet lukt, zo frustrerend!! Ik had het toen ik zwanger wilde raken van Jelte ook wel eens maar toen was ik niet de enige en hebben we een hyves opgericht en die bestaat nu nog steeds erg leuk!!

Trusten!!

Oh Lynn
Het zou toch wat zijn he, na de 13e...
Ik hoop t echt voor je hoor meid! Het wachten duurt zo lang, en je lijf neemt zo vaak n loopje met je.
Ik hoop dat je gelijk hebt!
Ik vemoed dat mijn NOD ook 3 november is, dus we kunnen samen naar die dag uitkijken...
Groetjes :)

hee meid,

ik had vanaf week na eisprong(ongeveer) heel veel kleine krampjes en borrelde buik...dus het kan heeeel goed hoor lieve schat....ik duim voor je!!!
liefs xxx

Hoi Lynn,

ik duim voor goed nieuws! De symptomen die jij omschrijft, zijn helemaal goed omschreven, ik voel me ook zo anders maar kan niet uitleggen op welke manier..
Maar helaas weet k ook dat je lichaam soms een loopje met je neemt, maar we duimen! Voor alle dames hier!

Liefs!

Daisy en Lynn: hopelijk zijn het dit keer geen valse signalen. Veel sterkte met het doorkomen van deze lange weken en natuurlijk duimen voor goed nieuws!
Wenser

Hoi Lynn,
Hopelijk wag t rond de 3e november of missch nog iets eerder heeellll mooi nieuws voor jou zijn! Zal voor je duimen! Je verdient het!
Liefs Linda

Terug
Bovenaan