voel me een beetje een zeikerd

lastig lastig, ik zou zelf het heel vervelend vinden om het te moeten zeggen en dan lang met een schuldgevoel blijven lopen. maar ik leer steeds beter om te doen wat IK wil en hoe IK wil leven, dus na een half uurtje zou ik het nare gevoel kwijt zijn

well done!!
ik vind het heel goed dat je aan je eigen veiligheid en aan die van anderen denkt
als ik die ander zou zijn, zou ik wel even balen maar het zeer zeker ook begrijpen!

liefs Jenneke

Goed besluit hoor Phira! Ik heb zelf ook een keer zo'n keuze moeten maken en weet dat het niet makkelijk is. Wij hadden een bruiloft van een goede vriendin in het buitenland en waren met zijn vijven en veel bagage. Ik moest veel spullen meenemen voor de bruiloft aangezien ik ceremoniemeester was. Heb toen ook eerlijk gezegd dat ik dat te veel vond. Uiteindelijk was het geen punt. Blijkt vaak dat je het zelf veel erger vindt dan de ander het vindt. Hoop dat het een gezellige avondje uit is geweest!
Lfs Bregje

Ik vind het al goed van je dat je dat soort dingen weet hahaha. Ik zou daar echt geen moment over nagedacht hebben.... over verzekeringen enzo. Maar goed om  te weten  en als jouw gevoel daarbij niet goed is, moet je het zeker niet doen. Als er iets gebeurt, ben jij het bokje en dat is natuurlijk het laatste wat je wilt!

Was het wel een gezellige avond?

Groetjes
Susan

Juist helemaal goed wat je doet hoor.

Ik heb dat altijd als mijn kinderen met iemand meerijden.
Daar hou ik al niet zo van..maar goed het moet natuurlijk wel eens.
Ik wil dan dat ze op de verplichte zitverhogers zitten. Bijna geen enkele ouder doet dit bij vriendjes in de auto.!
Dan kom ik weer aanslepen met mijn zitjes....maar elke keer denk ik....als er iets gebeurd....dan vergeef ik het mijzelf nooit!
Dus daar komt zeikerd Pascal ook weer aan
Maar het zijn mijn kinderen, ons leven, dus ....daar doe ik het voor.
En vriendjes...vervoer ik ook op zitverhogers!

Blijf bij jou normen en waarden en gevoel
Dan is  het goed. Dat hebben ze maar te respecteren.

groetjes Pascal

Hey Nelleke,

Ik vind: het is jouw auto, jij betaald die verzekering, jij rijdt en jij bepaald dus met hoeveel mensen jij in die auto rijdt. En degene die daar een probleem mee heeft, daar zou ik persoonlijk een taxi voor bellen!

Nee, ff serieus: je moet doen waar jij je goed bij voelt.

Ik ben benieuwd hoe het is afgelopen en vooral of je een leuke avond hebt gehad?

Groetjes van Cissy

Hihi, thanx! Toch allemaal "nee hoor meid, valt wel mee" reacties.
Toen Ruben thuis kwam zei hij: "Oh, nee toch, dat kan je niet maaaken!!"
Haha, maar het kwaad was al geschied.

Ik heb mezelf gewoon gelijk gegeven. Da's genoeg.

Ik heb een hele leuke avond gehad hoor alsnog. We gingen een cd inzingen van een vriend (gospel-artiest). De band en de lead-vocals stonden er al op, maar hij had nog wat achtergrondzangers nodig om de refreinen enzo op te vullen.

Dus met z'n 16-en in een hokje van 2x4, koptelefoon op, en .. stinken maar!! Pff, wat een muffe zooi werd dat zeg! haha
Maar wel veel lol gehad.

Groetjes!!
En nogmaals thanx voor jullie steun!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan