voel me ellendig

Meid wat balen! Ik weet n beetje hoe je je voelt, ik heb geen ongeluk gehad maar wel flink in de kreukels gelegen door mn zwangerschap. Ik haat mn lijf op dit moment... Sterkte meid, maar je weet zelf denk ik wel wat t beste is?

Volg je ook therapie? Hopelijk slaapt je kindje nog 2 keer per dag? Neem dan je rust hoor... En ze is nog zo klein, voor haar maakt het wellicht niet uit of ze thuis speelt of naar n kinderboerderij gaat. Hou je taai!

Hey meiden,
Ik snap niet waarom de wg moeilijk doet
Als jij je ziek meldt ivm je xwangerschap, kunnen ze een zw uitkering aanvragen voor je. Het kost ze dan geen geld. Verder krijgen ze ook geld voor je verlof om iemand aan te nemen of extra uren te geven. Dat moeten ze in die periode opmaken
Heb een juridische opleiding en werk daarin.

Dus meiden kies voor jezelf en je baby/baby's!!

Sterkte ermee.

Liefs diaan

Wat vervelend dat je je zo rot voelt , dat je op dit moment niet blij kunt zijn met je zwangerschap. Ik snap je dilemma wat betreft je ziek melden, maar wat andere hier ook schrijven: als je nu te lang doorloopt heb je grote kans dat je er veel langer last van hebt. Dus denk ook dat hoe moeilijk het ook is je toch moet kiezen voor jezelf, je gezondheid en je kindjes. Misschien is het juist wel goed om naar de bedrijfsarts te gaan en je naar huis te laten sturen! Jammer dat je werkgever zich niet in je kan verplaatsen, maar de discussie gaat ie dan maar aan met de bedrijfsarts.
Heel veel sterkte. Liefs

Hey meiden,

dank je wel voor de lieve reacties. Ik ben vandaag dus niet gaan werken. Heb mijn leidinggevende gebeld en hij was zelfs begripvol. Ik heb dinsdag een afspraak bij mijn bedrijfsarts en nu blijkt mijn leidinggevende al contact met hem gehad te hebben?!?!? Ik vertrouw de arts volledig (staat ook echt aan mijn kant), dus in een soort van sociaal medisch teamoverleg van ons bedrijf zal mijn leidinggevende de arts wel aangesproken hebben. Gelukkig is iets van acceptaties gekweekt. Ik zal morgen wel meer horen.
Ik vind het moeilijk, maar ga idd voor mezelf kiezen en voor mijn dochtertje. Daardoor ga je toch anders tegen dingen aankijken. Ik hou jullie op de hoogte. Ben benieuwd!
Charlotte en Lynn, ik hoop dat er voor jullie ook een oplossing wordt gevonden.
Ik weet zeker dat dit de laatste zwangerschap is en zou zo graag ervan willen genieten!

lieve schat,

meld je aub ziek! dit kan zo niet langer. eigenlijk verwaarloos je je lichaam alleen omdat je bang bent voor de reactie op het werk. en ik snap je maar al te goed hoor! vind het ook nooit leuk om me ziek te moeten melden maar in dit geval heb je gewoon geen andere keus. anders ben ik bang dat je er nog langer last van zult hebben als je nu geen rust neemt. voel je alsjeblieft niet schuldig tegenover je werk dat komt echt wel goed! jij en je ukkie zijn nu ff het belangrijkste. en ik snap heel goed dat je nu ff niet blij kan zijn met de zwangerschap dat heb ik momenteel ook. het is niet altijd rozengeur en manenschijn!

sterkte liefs xxxx

Terug
Bovenaan