voel me gewoon kut

Hoi jee wat een heftig verhaal zeg,wens je veel sterkte ermee,en wat betreft je zoon,maak je niet druk om wat anderen zeggen of denken over zn opvoeding gewicht of wat dan ook,op jezelf vertrouwen meid en je niet gek laten maken,en al helemaal niet door je schoonmoeder.liefs

Tien1976 dank je wel. Alle andere om me heen zeggen alleen maar wat een lekker ventje dus ik maar me niet meer druk, maar het kwam wel heel hard aan. Voor mijn zwangerschap was de band heel goed tot ze tijdens mijn zwangerschap ging zeggen dat ik er slecht uitzag en beter om me zelf moest denken, dit zei ze tegen me man en niet tegen mezelf en het sloeg nergens op want ik heb totaal geen zware zwangerschap gehad. Misschien komt het ooit nog goed, maar voor nu zeg ik dat ik haar nooit meer hoef te zien

Misschien toch een verkapte vorm van jaloezie. Je ziet dat vaker bij moeders die een schoondochter krijgen. Zodra ze zwanger raakt en kinderen krijgt heeft schoonmoe helemaal het idee de grip op haar zoon kwijt te raken. Ze zien schoondochters als concurrentie. Ze willen graag de enige vrouw blijven in het leven van hun zoon.
Jullie moeten gewoon je eigen gang gaan, niet teveel meer met haar delen en de gewone contacten wel blijven onderhouden al is het dan afstandelijk. Zo kan ze nooit zeggen dat jij haar haar kleinzoon onthouden heeft.

Bloempje27 ik denk dat je helemaal gelijk hebt en nou heeft ze een nieuwe schoondochter die eerst haar school moet afmaken dus waarschijnlijk voorlopig ook niet zwanger wordt en die met iedereen mee praat. We gaan ook zeker gewoon onze eigen gang. Het contact is op dit moment totaal verbroken mijn man wil haar ook zeker niet zien (voorlopig). Als hij haar weer wil zien hij ik hem daar niet in tegen. Mocht het ooit nog goed komen dan zal ik ook zeker geen dikke maatjes worden met haar. Vergeven kan misschien in de toekomst maar vergeten zeker niet.

Terug
Bovenaan