voel me helemaal niet zwanger

Hallo allemaal,
ik lees zoveel verhalen over mensen die bang zijn dat het mis gaat omdat alles zeer doet en raar voelt.
Bij mij is het juist andersom. Ik voel me helemaal niet zwanger. Mijn zus vertelde altijd dat ze precies wist wanneer ze zwanger was omdat ze zich zwanger voelde. Zo wist ze ook al 2 dagen van te voren dat ze een miskraam kreeg omdat ze zich niet meer zwanger voelde.
Ik ben 2 weken misselijk geweest maar heb daar geen last meer van. Ik heb zo af een toe steekjes in mijn onderbuik maar daar had ik voor de zwangerschap ook al last van. Mijn darmen werken niet mee maar ja dat is een algemeen bekent feit in onze familie. zwanger of niet.
Mijn borsten zijn nu ong. 2 cupmaten gegroeid maar ze voelen niet anders dan voorheen.
Het is dat mijn BH's niet meer passen anders had ik niet eens geloofd dat ze zo gegroeid zijn.
Al met al, iedere morgen als ik wakker wordt denk ik: ik voel me niet anders dan normaal, zal ik nog wel zwanger zijn?

Dinsdag heb ik een echo. Dan zal ik (hopelijk) opnieuw bevestigd worden in het feit dat ik zwanger ben en kan ik het ook echt zien. Hopelijk ben ik al 10 weken zwanger dan is er in elk geval iets te zien. Ik weet namelijk niet hoe ver ik ben. Dat helpt ook niet mee om te wennen aan het feit dat er iets in je buik groeit.

Fijn zo'n forum, daar kun je je angsten in elk geval kwijt. Hoewel mijn man misschien blijer is met de zwangerschap dan ik heeft hij er totaal geen interesse in en bemoeid hij zich niet met mij. Bij jullie kan ik het tenminste kwijt.

Bedankt.

Gr Mariet
 
Hoi daar,

Dat je niets meer voelt hoeft niets te betekenen. Misschien ben jij gewoon een van de gelukkigen die geen kwaaltjes heeft of ze al vroeg weer kwijt is.

Veel sterkte maandag bij je echo, ik hoop voor je dat alles goed.

Groetjes, Annet
 
Hoi

Ik ben nu bijna 13 weken zwanger en heb ook nog steeds het gevoel dat ik niet zwanger ben. Ik ben vorige week voor de eerste keer bij de veloskundige geweest, die heeft geprobeerd het hartje te horen. Maar het zat nog te diep onder het schaambeen. Helaas. Volgende week de 24ste krijg ik dan een echo en ga ik het voor de eerste keer zien misschien dat ik dan he gevoel krijg dat ik zwanger ben.. Ik heb namelijk ook bijna helemaal geen last van kwaaltjes. Ik heb ook heel erg dat ik ga twijfelen of ik uberhaupt wel zwanger ben maar ik heb 2 testen gedaan dus dat zal wel goed zijn toch.

Op naar volgende week en we zullen wel zien.
Groetjes.
 
Hoi Dames



Gek is dat: voel je niets dan ga je je gelijk zorgen maken. Ik begreep
vorige week (toen ik niets voelde) ineens waarom een vriendin van mij
elke week een zwangerschap test deed. Als een soort bevestiging, zeg
maar.

Nu ben ik reeds een week misselijk en verlang ik weer naar de tijd dat
je niets voelt! En de eerste dag dat ik misselijk was waren mijn vriend
en ik zelfs blij!

Volgens mij duren deze 'zorgen' een kinderleven lang....... waar zijn we aan begonnen??





 

Hoi Mariet

Ik denk dat iedereen dat wel heeft, dagen dat je je helemaal niet zwanger voelt.
Ik heb dat ook gehad, ik had geen vermoeden dat ik zwanger was, ging naar de huisarts voor wat anders en kwam met een positieve test naar buiten!
Was alleen moe, maar zat toen ook in een stressvolle situatie dus zocht er niks achter.
tot de termijnecho heb ik gedacht dat er niks zat, maar dat was wel het geval!
Ik voelde me al wat zekerder maar na een paar dagen was dat al weer weg want omdat ik geen last van kwalen had had ik het idee   niet zwanger te zijn, terwijl je thuis een foto hebt liggen die het juist wel bewijst!
Ik vond 1x in de 5 weken naar de vk gaan ook erg weinig en heb toen een bellytalk besteld zodat ik thuis naar het hartje kon luisteren, dat heeft me gerustgesteld.
bij 18 weken begon mijn buik te groeien en met 20 weken kon je het zien.
tot de 30 weken ong geen kwalen of klachten gehad en nu begint het te komen, heb het nu aan de bekken en moet naar de fysio hiervoor.
Ik ben ondanks de vele zorgen die ik gehad heb toch blij dat ik niet ziek zwak of misselijk ben geweest!
mijn vriendin is 16 weken zwanger en is de hele dag beroerd, en als ik dan kijk is het toch lekker probleemloos geweest!
nog maar 3 dagen, dan heb je een echo en zul je je kleine wondertje zien!

liefs sarah
 
Hoi,

Nou je bent niet de enige hoor, die nergens last van heeft

Ik ben ook helemaal niet misselijk of ziek geweest, ik merk het alleen aan me borsten, die groeien helemaal de pan uit.

Ik ben nu 14.5 week zwanger en heb al 2 keer een echo gehad en door die echo's weet ik dat ik zwanger ben, anders zou ik het ook niet geloven hoor!!

groetjes belle
 
Hey hoi,

Maak je niet druk, joh. Ik voelde mij zo zwanger dat ik er pas met 13 weken achter kwam! Mijn nichtje presteerde het om er pas achter te komen bij 18 weken en een collega had zogenaamd darmontsteking; je raadt het al, dat was dus een bevalling!! Mijn nichtje en collega hebben weliswaar nog tussendoor gevloeid, maar ik niet, ben alleen heel onregelmatig en zat dus nog zonder vermoedens de volgende menstruatie af te wachten!

Groetjes Doki
 
Hoi Mariet,
Ik vrees dat die zorgen er een beetje bij horen. Ik had in het begin ook geen klachten en het is ook allemaal onwerkelijk. Dus enige bevestiging van een echo of weer eens de test bekijken is dan zeer welkom. Ik vond het zelf heel gek dat mijn borsten op een gegeven moment ook weer gewoon aan voelden, ook al waren ze dan groter. Je kon toen nog niets zien, ik kon de kleine nog niet voelen  en ik voelde helemaal niets meer aan mijn lijf.
Maar inmiddels ben ik ruim 38 weken en gaat alles hardstikke goed.
Het is pas over als het echt over is. Geniet er vooral van!
groetjes
greet
 
Terug
Bovenaan