voel me helemaal niet zwanger

Hoi.
Ik had zelfs na de echo met 15 weken nog niet het gevoel acht zwanger te zijn, pas met 17 weken toen mijn borsten wat zeurderig pijn gingen doen moest ik wel gaan geloven,maar verder.
Ik ben inmiddels bijna 39 weken en voel me af en toe zo goed dat ik het bijna zou vergeten totdat ik weer een rotschop krijg.wees maar heel blij dat je niet iedere dag misselijk bent enzo want dat lijkt me nog minder prettig, ik prijs mezelf elke keer weer erg gelukkig als ik iemand hoor die zo ziek is.
Groetjes Tina
 
Bedankt voor jullie reacties en ja.... het lijkt me helemaal niks om iedere morgen boven de plee te hangen. Dus wat dat betreft vind ik het geen probleem dat ik nergens last van heb. Ik kan niet wachten tot dinsdag!!!! En verder geniet ik er gewoon van. Misschien helpt het als ik het straks iedereen verteld heb.

Gr Mariet
 
hoi,

ik snap het wel dat je er onzeker van wordt om niets te voelen, heb zelf van het begin af aan (nu in de 11e week) weinig symptomen gehad. Af en toe een steekje, heel soms even misselijk, wat pijnlijke borsten, maar niets dat echt een naam mag hebben.
De laatste week heb ik helemaal geen symptomen meer, dus ik zat me ook al af te vragen of het allemaal nog goed gaat. Moet haast wel, want ik heb geen bloeding gehad.
Maar toch, ik zal blij zijn  als de echo op 5 september goed is!

Ik hoor iedereen overigens over borsten die 2 cupmaten groeien, dat is bij mij helemaal niet zo. Nu had ik al D, maar toch. Ze zijn wel steviger, maar niet groter!?
 
Hallo allemaal,
Ik ben lena en 23 jaar oud.
Ik ben vandaag 9 weken en 3 dagen zwanger van ons eerste kindje.Ik ben er echt superblij mee,en mijn man ook.
Het was echt snel voor elkaar.
Vorige week heb ik een termijnecho gehad om te kijken hoe ver ik was,en ik was al veel verder dan ik had verwacht.Ik dacht zo,n week of 5/6 maar het waren er ruim 8.Ook heb ik het hartje zien kloppen,echt super.Alleen nu begin ik weer te twijfelen omdat ik dacht dat de zwangerschapkwaaltjes zoals de misselijheid en de moeheid en de vreemde geurtjes iets af namen.En meestal is dat pas vanaf een week of 13/14.Hebben jullie daar ook ervaring mee?Of heb ik gewoon geluk dat het nu al minder word?Je bent gewoon zo bang dat het kindje niet meer leeft,terwijl ik helemaal geen druppel bloed ofzo verloren ben al die tijd? En hebben jullie idee,waneer je het kan voelen als je op buik drukt?
Groetjes lena
 
Hoi allemaal!ik ben nu 9 weken en 4 dagen zwanger,bij de 7 weken voelde ik zo af en toe wat kleine steken in me onderbuik en me borsten zijn 2 cupmaten groter geworden en erg gevoelig verder heb ik nergens last van geen misselijkheid of dergelijke.Bij de 8 weken een echo gehad en het kindje lag goed in me baarmoeder en het hartje klopte zo speciaal om te zien! Nu ben ik dus een week verder maar voel die steken niet meer en eigenlijk niks alleen nog last van gevoelige borsten moet ik me eigen zorgen maken dat ik nu niks meer voel?  Het blijft toch iets onzekers vandaar mijn vraag of er meerdere dit hebben. Groetjesssss
 
Ik heb eigenlijk nooit echt gevoeld dat ik zwanger was, geen kwaaltjes. Na 18 weken begon ik de baby wel te voelen. Dat is voor mij wel de bevestiging geweest.In mijn hele zwangerschap eigenlijk alleen maar last gehad van vocht in mijn handen. Dat is het enige kwaaltje.Zelfs nu met 39+6 weken voel ik me nog erg fit. Vanochtend op weg naar de afdeling verloskunde nog mensen ingehaald (die waren te traag) en ik neem nog gewoon de trap.Geluk moet je dus hebben.. Straks prijs je je gelukkig dat je geen kwaaltjes had. 
 
Terug
Bovenaan