Voel me Kl"te

Enne oja...met de tp lag ik dus zo goed als te slapen in de beugels en zoals je weet ben ik inmiddels 30,5 weken zwanger van die poging terwijl ik totaal uitgeput was toendertijd. Maak je geen zorgen! Als het zo moet zijn dan test je over 2,5 week positief moe of niet moe. Eet een appeltje extra en probeer te ontspannen!

lfs ing

Hoi Ing,

Geweldig om te lezen dat het dus ook kan als je moe bent dat de tp wel werkt.

En ik kan me voorstellen dat twee nachten voor jou als luxe klinkt en ik wil ook zeker niet klagen maar wij zijn gewoon ontzettend verwend met een meisje dat al vrij snel heerlijk door sliep. En ik vind het ook voor haar zo zielig. Ze wil zo graag dingen ondernemen en gisteren had ze daar gewoon geen energie voor. Ze wilde steeds even bij mij zitten en dan zag ze weer iets en dan wilde ze weer wat doen maar dan constateerde ze weer dat ze daar te moe voor was.

Ik hoop voor jullie dat jullie nu ook gewoon lekker door kunnen slapen zeker nu je weer zwanger bent.

Groetjes
Inge

hoi inge,ik weet dat omdat ik nabij apeldoorn woon en we destijds met het draaien van jayda ook daar waren. groetjes

hoi

wat vervelend zeg,kan me voorstellen dat het vermoeiend is nachten wakker.moet eerlijk zeggen dat ik het nog niet mee gemaakt heb.(effe afkloppen)
hoop voor je dat je vannacht evenwat bij kan slapen

succes

gr petra

Terug
Bovenaan