voel me kl....

Hee Angela,

Ik denk dat je met een suikervrij dieet erg ver gaat komen hoor. 8.3 is niet heel erg veel te hoog, wel een beetje natuurlijk. Mijn waardes lagen de vorige keer ook tussen de 8 en de 9. toch waren ze na twee weken streng suikervrij wel wat gedaald. Als ik jou was zou ik zoveel mogelijk opletten en wie weet mag je net als ik de vorige keer weer terug naar de VK.

Wrs maakt de GYN ook een echo om je baby te bekijken en als dat er allemaal normaal uitziet (niet veel te groot is) zou ik me niet druk maken!
mocht je toch bij de GYN moeten blijven en moet je in het ziekenhuis bevallen, moet je maar zo denken dat het op dat moment mischien beter is voor de baby. Als er dan iets is, zijn ze er zo bij!!!

Hebben ze bij jou nog in je vinger geprikt?? Bij mij hebben ze tot nu al de dagcurves in mijn arm geprikt. Daarom weet ik de waardes nog niet. Moet morgen naar de VK en dan zal ik te horen krijgen hoe mijn waardes waren. Ik voel me verder prima, (op heel erg moe na) dus ik denk niet dat er iets aan de hand is. (hoop het tenminste!)

Ik zal het je morgen laten weten!

Liefs, Marielle  

hoi marielle

ik ben erg benieuwd naar jou bloeduitslagen ik hoop dat ze goed zijn
ik kreeg gister al telefoon van het zh en ik moet vanmiddag om half 2 al bij de gyn zijn ik ben blij dat ik niet zo lang hoef te wachten en ik ben erg benieuwd wat er allemaal gebeuren gaat.
dus ik heb maar even snel oppas gezocht voor vanmiddag want 2 kinderen van 11/2 en 3 meenemen zag ik niet zo zitten ik hou je op de hoogte

hoe gaat het verder met je en met je buik zijn de blauwe plekken al genezen?

tot snel

liefs angela

hoi meiden

ondanks alle inspanningen van mijn en de diabetesverpleegkindige gaat het met de suikerwaardes steeds slechter ze lijken steeds hoger te worden de nuchtere waarde ligt al tegen de 7 en dan te bedenken dat al je waardes onder de 7 moeten zijn het zal waarschijklijk niet alleen bij een dieet blijven
gelukkig heb ik erg veel aan de mensen in het ziekenhuis en zij helpen me allemaal super goed
a.s woensdag heb ik gespreken met dietiste gyn en diabetesverpleegkundig en een groeiecho omdat me baarmoerder 3 weken voorloopt op groei en na al die gesprekken word er verder besloten ik ben erg benieuwd dus
wat een opluchting zeg ff schrijven ik houd jullie op de hoogte

liefs angela

He Angela,

Wel vervelend dat het er niet beter op geworden is zeg. Maar het wordt nu in ieder geval wel goed in de gaten gehouden en dat is natuurlijk alleen maar goed. Ik hoop dat je het een beetje " over je heen kan laten " komen en dat het niet te veel spanningen met zich meebrengt. Sterkte ermee!

Liefs Janine

Hoi Angela,

Wat rot voor je dat het nu zo gaat!!
Ik hoopte voor je dat het bij jou ook gewoon een soort van vals alarm was zoals bij mij...
Ik ben benieuwd wat ze nu voor je gaan doen.
Over het evt. bevallen in het ZH zou ik me niet te druk maken als ik jou was...zonde van je energie...want als het zo is dan is het zo e4n kun je er niks aan veranderen.
Ik weet dat ik er ook enorm van baalde, maar inmideles ben ik veel in het ZH (voor de controles) en leer ik iedereen daar ook kennen... en ze zijn allemaal even aardig...(gelukkig maar!!!)
Nou ik wil je in ieder geval heel veel succes wensen met alles wat er nu op jullie af komt!!
liefs Ciske

He bah vervelend maar wel goed dat ze je zo goed in de gaten houden.
Succes ermee

Monique

Hee Angela!

Sorry dat ik nu pas reageer maar ik ben een paar dagen naar zee geweest!

Wat balen zeg, dat je waardes omhoog gaan. En dat je baarmoeder toch wat groter is..
Dan zal je mischien net niet dat geluk hebben wat ik heb gehad met mijn suiker vrije dieet.
Maar houdt in je hoofd dat wat ze ook gaan doen, ze het beste met jou en je baby voor hebben. Ik duim echt voor je dat de waardes alsnog omlaag gaan...

Mijn waardes waren gelukkig goed. 4.4 nuchter, 4.9 om 12.00 en 6.8 om 16.00

Denk dat ik nu geen curves meer krijg...

Meid, ik duim voor je...

Liefs, Mar

hoi mariel

wat fijn dat je curves zo goed zijn idd waarschijnlijk geen curves meer
ik voelme op dit moment net een gatenkaas ik moet me 5 keer per dag prikken en heb geen vingers meer over maar goed we weten waar we het voor doen
ik sta nu op een nog strenger dieet max 5 boterhammen per dag verdeeld over 5 dagen weinig aardappels en pasta`s en alles suiker vrij en sinds gister zijn de waardes eindelijk onder de 7 gebleven o wat was ik blij ik hoop dat het zo blijft maar een thuis bevalling denk ik niet dat dat nog gaat gebeuren we wachten gewoon af woensdag moeten we weer op controlen en horen we wat er verder gaat gebeuren zo wat een verhaal weer

jij ook succes met je waardes
liefs angela

Terug
Bovenaan