voel me niet lekker

Even klagen hoor, sorry! Ik voel me niet lekker, steeds koud, terwijl ik dacht dat als je zwanger bent je het altijd warm hebt. Ik heb totaal geen energie. Ook last van hartkloppingen. Ik hoop toch echt dat het straks wat beter gaat, gisteren even de stad in geweest om nieuwe kleren, maar verder niks gedaan dit weekend. Saai hoor! Ik zit nu in mijn 10e week.

Zou die koudheid ook met de bloeddruk of mijn HB te maken kunnen hebben?

Hoe voelen jullie je?

Voelt wat raar om te klagen, ik ben natuurlijk super blij dat ik zwanger ben, dat is in onze omgeving niet zo vanzelfsprekend, lukt helaas niet bij iedereen even goed. Daarom is het wat dubbel, maar hier kan ik mijn "ei" tenminste eventjes kwijt, ):-

Groetjes

Hey hey,

"Klagen" mag hier hoor, zijn we ook voor he om mekaar ff aan te "horen". Maar die koudheid zou idd met je bloeddruk of hb te maken kunnen hebben maar kan ook gewoon zijn door je hormonen. Iedereen heeft natuurlijk weer een andere zwamgerschap. De 1 kotst alles uit en de ander (ik bijv haha) is nog haast niet misselijk geweest. En t weer werkt ook niet echt mee he dus miss ben je wel gewoon wat grieperig dat kan natuurlijk ook. Kruip lekker op de bank met een dekentje oid en iets warms te drinken. Ik hoop dat je je snel beter voelt.

Hier is t juist t tegenovergestelde, ik zweet me rot de hele dag hahaha.

Oja die hartkloppingen, je lichaam maakt nu meer bloed aan he dus miss komt t daarvan. Anders ff navragen bij vk.

Succes.

Kus

hoi

ik heb het ook steeds ijskoud, erg vervelend. de verloskundige zij dat het erbij hoorde.
ook heb ik erg last van duizeligheid en flauwheid.
(flauwvallen en zo)
omdat me bloeddruk vrij laag is.

en af en toe klagen is goed kan je teminste even je ei kwijt en manlief is het vaak snel zak om het aan te horen haha

kus

nou ik sluit ik je bij je aan.
zou zo aantal weken op vakantie willen lang uit liggen in de zon,niks doen.
alleen maar lekker slapen.
ben ook snel buiten adem.zodra ik onder de douch sta sta ik ik te hijgen.
maar ja ik weet het hoort erbij.zit wel even te twijfelen om me hb te testen.of rosvice ferro te halen.zit ijzer in.
of foradix kan je kopen bij de drogist.maar dat is op kruiden gemaakt.ik kan er niet tegen.ben bij me vorige zwangerschap goed ziek van geworden en 4 kilo kwijt van geraakt,flinke diarree van gehad.
succes meiden,het is hopelijk over paar weken stuk minder of weg.
gr marjan

hoi hoi,

ik heb ook erg koud de laatste tijd, ga dan lekker vroeg mijn bed in, of doe een lekker warme trui aan (slobbert ook nog dus valt mijn buikje ook niet zo op). En s'avonds met een kop warme chocolademelk op de bank.

groetjes umbra

Hai!

Ik ben vandaag 9 weken en 6 dagen en ik voel me ook helemaal niet lekker. Ik ben vooral heel erg moe, zo moe zelfs, dat ik echt alleen nog maar kan hangen en slapen. Werken is vreselijk, kan me amper concentreren...
Ik hoop maar dat het beter wordt na de 12 weken. Ik wil ook absoluut niet de klager zijn (per slot van rekening heeft het 2 jaar geduurd voordat ik uberhaupt zwanger was), maar ik zit nog niet op die roze-zwangerschaps-wolk, bij lange na niet.

succes allemaal!

Esk (9w6d na IVF 1)

Lieve moeders :)

Ik ben ook zoooo moe echt niet meer normaal!
Zo sloom en vermoeid in m'n lichaam.
Als in een droom dat je niet vooruit komt haha.

Nou, ja hup naar de 12 weken dan komt het allemaal weer goed!

sterkte

Hallo allemaal,

Jeetje, ik had dat nog niet eerder gehoord van het "koud hebben". Ik ben nu bijna 7 weken zwanger en begin het eind van de middag koud te krijgen. Elke avond neem ik een bad om een beetje op te warmen ...
Verder geen misselijkheid, gelukkig. Wel gevoelige borsten, stemmingswisselingen (helaas voor het mannetje) en erg snel "honger". Geen trek meer in koffie en qua eten heb ik alleen maar behoefte aan gezond (dus da's mooi)..
O ja, ik lees nu voor het eerst ook over de hartkloppingen. Dat heb ik dus ook. Soms voel ik mijn hart kloppen tot in mijn buik, best wel apart om te voelen. Gelukkig ben ik niet de enige ...

Terug
Bovenaan