voel me niet lekker

Pff.. koud ja en aan het puberen weer. Compleet met 'down' gevoelens, emoties, meeëters en chips dus die roze wolk is ergens hoog in de lucht voorbij gevlogen met die herfstwind... !
Het enige wat anders is, zijn mn beurse borsten en mn volle onderbuik! O ja, en het plassen in de moeders voor moeders kan. Fijn dat we ff kunnen klagen!! Hebben anderen dat nou ook, dat vlakke gevoel, je een beetje down voelen, emotioneel?
Beetje misselijk en beetje moe maar die kan ik wel handelen.

Dat down zijn heb ik gelukkig niet zoveel last van. Wel het moe zijn en misselijk! O, echt vreselijk. Ik zie op tegen elke ochtend weer die strijd tegen die misselijkheid. Ik ga straks even kaakjes halen bij de supermarkt, zodat ik de hele dag door een beetje kan eten, dat is de enige manier waarop ik het vol hou. Vandaag maar even een gesprek met mijn leidinggevende over hoe ik het nu moet doen met mijn werk.

Ik zal blij zijn als die eerste 12 weken voorbij zijn. Ze hadden me dit van te voren wel even mogen vertellen... haha. Het is voor mij de eerste keer...

Maar meiden, kop op! Het is voor het goede doel. Over een maand of 7 zitten we allemaal trots met onze kleine en zijn we die eerste 3 maanden helemaal vergeten!

Ja ik heb het ook zo koud, heb ik normaal nooit. Ik slaap tegenwoordig zelfs met een pyama aan (vind m'n man ook zo aantrekkelijk haha) Verder af en toe misselijk, last van moeheid en gevoelige borsten, wat lastig is met sporten. En ik had ook zo gedacht dat ik de hele tijd op een roze wolk zou zweven, maar dat is niet altijd zo. Maar als we het dadelijk tegen iedereen gaan vertellen als we onze eerste echo gehad hebben (ben nu 8 weken) en die eerste drie maanden zijn voorbij weet ik zeker dat ik me anders voel. Heb er nu al zin in.
liefs Chris

hoi meiden,
weet nu de oorzaak waarom ik het zo koud heb.
vanmorgen op me werk de bloeddruk meter gepakt.
89/59 .p61.
gek dat ik zo moe bent.
heb eindelijk roosvicee ferro gevonden.
ga straks maar even wat zoute drop halen.
gr marjan

Terug
Bovenaan