Hai,
Hier een lotgenoot.
Mijn zoontje is 7 1/2 maand oud en slaapt nog steeds niet door.
Ik gaf volledige bv (met fruit, brood, groente etc. natuurlijk), maar door gezondheidsproblemen van mij (ik heb de ziekte van Crohn en zit middenin een opvlamming) moet ik binnen nu en 3 weken met de bv gestopt zijn.
Ik heb voor het stoppen vd bv een lactatiekundige ingeschakeld.
Mijn zoontje drinkt nu nog 's morgens, 's avonds om ongeveer 19:30 uur en 's nachts nog bij mij.
Hij gaat om 20:00 uur heerlijk slapen en dan is het elke nacht weer een verrassing hoelaat hij weer wakker wordt.
Meestal vlak voor middernacht en dan rond 3 uur en dan is het om 6:30 uur weer ochtend voor hem.
Maar er zijn ook nachten bij dat ik elke 2 uur mijn bed uit kan.
En de enige manier is ook hier om bv te geven. Op deze manier liggen we allebei weer het snelste te slapen.
Ik heb dus geen tips voor je, maar ik weet precies wat je voelt en doormaakt.
Ik ben ook hartstikke gebroken.
Het is nu bijna 21:00 uur en ik ga zo al lekker naar bed.
Ik wens je heel veel sterkte en weet dat je dus niet de enige bent.
Liefs Nicole
Hier een lotgenoot.
Mijn zoontje is 7 1/2 maand oud en slaapt nog steeds niet door.
Ik gaf volledige bv (met fruit, brood, groente etc. natuurlijk), maar door gezondheidsproblemen van mij (ik heb de ziekte van Crohn en zit middenin een opvlamming) moet ik binnen nu en 3 weken met de bv gestopt zijn.
Ik heb voor het stoppen vd bv een lactatiekundige ingeschakeld.
Mijn zoontje drinkt nu nog 's morgens, 's avonds om ongeveer 19:30 uur en 's nachts nog bij mij.
Hij gaat om 20:00 uur heerlijk slapen en dan is het elke nacht weer een verrassing hoelaat hij weer wakker wordt.
Meestal vlak voor middernacht en dan rond 3 uur en dan is het om 6:30 uur weer ochtend voor hem.
Maar er zijn ook nachten bij dat ik elke 2 uur mijn bed uit kan.
En de enige manier is ook hier om bv te geven. Op deze manier liggen we allebei weer het snelste te slapen.
Ik heb dus geen tips voor je, maar ik weet precies wat je voelt en doormaakt.
Ik ben ook hartstikke gebroken.
Het is nu bijna 21:00 uur en ik ga zo al lekker naar bed.
Ik wens je heel veel sterkte en weet dat je dus niet de enige bent.
Liefs Nicole