Iedereen reageert nu op welke spullen nodig zijn en dat dat zo gehaald is. Maar ik krijg het idee dat het gaat om je onzekerheid. En dat je onzeker bent is logisch. Een eerste kindje krijgen is een beetje als het diepe ingegooid worden. En dan kan je al onzeker worden over of je slabbetjes nodig hebt of niet. En je weet, neem ik even aan, zelf ook wel dat je zo kan halen als dat nodig is.
Maar gelukkig hebben we in Nederland de kraamhulp!!!! Ik hoop dat je een fijne kraamhulp krijgt, want dat was echt mijn steun en toeverlaat bij mijn 1e!!!! Die kan je alles leren over de verzorging van je kindje. Later heb je het consultatiebureau, je vriendinnen met kinderen en bijv. je moeder en natuurlijk het forum!!!
En veel dingen moet je toch zelf uit zien te vinden. Wat is goed voor jouw kind en voor jouw gezin. Maar dat komt echt wel goed hoor.
Succes, en vergeet niet te genieten!!!
Maar gelukkig hebben we in Nederland de kraamhulp!!!! Ik hoop dat je een fijne kraamhulp krijgt, want dat was echt mijn steun en toeverlaat bij mijn 1e!!!! Die kan je alles leren over de verzorging van je kindje. Later heb je het consultatiebureau, je vriendinnen met kinderen en bijv. je moeder en natuurlijk het forum!!!
En veel dingen moet je toch zelf uit zien te vinden. Wat is goed voor jouw kind en voor jouw gezin. Maar dat komt echt wel goed hoor.
Succes, en vergeet niet te genieten!!!