Hey ladies,
vanaf vanmiddag voel ik mij al beetje gek.
Schaambot doet zeerder dan zeer en benen zijn er moe.
Geestelijk voele ik mij wel fit, dus ben op stap gegaan met broertje gezellig winkelen.
In de auto zei iets tegen mij; ga naar huis! Maar waarom dacht ik?
Al redelijk snel waren we weer thuis want ik hield het uiteraard nog geen half uur vol..
Na het eten voelde ik me vreselijk moe, mijn man is alleen naar 't feest van zijn werk vertrokken (met collega's) en daarna ben ik toch nog even boodschappen gaan doen.
Zit telkens po het toilet en mijn buik is pijnlijk hard.
Ook heb ik last van onderrug en zo nu en dan steken.
In mijn hoofd voel ik me verward, alsof er iets gaat gebeuren?! Echt helder denken gaat niet ben vooral moe.
Zou het komen omdat ik vanmiddag eindeloos bezig ben geweest, of zou het dan toch...?
Maar ik moet nog 12 dagen...........
Ben ook beetje misselijk.. nou ja ik zie wel, stap zo lekker even in bad!
Groetjes
vanaf vanmiddag voel ik mij al beetje gek.
Schaambot doet zeerder dan zeer en benen zijn er moe.
Geestelijk voele ik mij wel fit, dus ben op stap gegaan met broertje gezellig winkelen.
In de auto zei iets tegen mij; ga naar huis! Maar waarom dacht ik?
Al redelijk snel waren we weer thuis want ik hield het uiteraard nog geen half uur vol..
Na het eten voelde ik me vreselijk moe, mijn man is alleen naar 't feest van zijn werk vertrokken (met collega's) en daarna ben ik toch nog even boodschappen gaan doen.
Zit telkens po het toilet en mijn buik is pijnlijk hard.
Ook heb ik last van onderrug en zo nu en dan steken.
In mijn hoofd voel ik me verward, alsof er iets gaat gebeuren?! Echt helder denken gaat niet ben vooral moe.
Zou het komen omdat ik vanmiddag eindeloos bezig ben geweest, of zou het dan toch...?
Maar ik moet nog 12 dagen...........
Ben ook beetje misselijk.. nou ja ik zie wel, stap zo lekker even in bad!
Groetjes