Voel me raar!

Hey ladies,

vanaf vanmiddag voel ik mij al beetje gek.
Schaambot doet zeerder dan zeer en benen zijn er moe.
Geestelijk voele ik mij wel fit, dus ben op stap gegaan met broertje gezellig winkelen.
In de auto zei iets tegen mij; ga naar huis! Maar waarom dacht ik?
Al redelijk snel waren we weer thuis want ik hield het uiteraard nog geen half uur vol..
Na het eten voelde ik me vreselijk moe, mijn man is alleen naar 't feest van zijn werk vertrokken (met collega's) en daarna ben ik toch nog even boodschappen gaan doen.
Zit telkens po het toilet en mijn buik is pijnlijk hard.
Ook heb ik last van onderrug en zo nu en dan steken.
In mijn hoofd voel ik me verward, alsof er iets gaat gebeuren?! Echt helder denken gaat niet ben vooral moe.
Zou het komen omdat ik vanmiddag eindeloos bezig ben geweest, of zou het dan toch...?
Maar ik moet nog 12 dagen...........
Ben ook beetje misselijk.. nou ja ik zie wel, stap zo lekker even in bad!

Groetjes

Hey Gabrielle

het klinkt als of het gaat beginen. Bij mijn vorige zwangerschap begon het persis zelfde.
Heele dag al niet zo lekker geboeld, veel op de wc ( de darmen zijn aan het leegmaken) en miselijk ( ik heb zelf de avondeten uitgespoegt) daar na heel er rug pijn ( achteraf waren dat de rig weeen ) en om 1 uur s'nacht zijn me vlizen gebroken.

Nou spanend zeg !
We zijn zelfde dag uitgerekend , maar de kleine van mijn is niet meer igedaalt en is weer lekker aan her rondzwemen   ( niet dat ie nog veel ruimte heb hihi)

Suc6 en ik hoop snel een leuke nieuws te lezen.

Groetjes

Haai,

ja ik las het van je kindje, appart he, dat het mogelijk is dat ie terug schiet....?
En waarom denk je dan? De natuur heeft toch bepaald dat ie naar onderen moet?

Tjaah, ben wel iets rustiger geworden na het bad maar voel me nog steeds beetje appart, alsof ik gedronken heb, maar dan anders zeg maar haha!

Nou we houden elkaar op de hoogte, je vorige  kindje was te vroeg?

Groetjes!

Heyhey,

begrijp hoe je je voelt; ik loop sinds gister ook al met zo'n vreemd gevoel: rugpijn, veel naar toilet, pijn in schaamstreek (er is daar zelfs een adertje gesprongen, AUW), pijn in benen, af en toe vage krampen en raar in mn hoofd....
Heb dan ook het idee dat t elk moment zou kunnen doorzetten, maar ben tegelijkertijd bang dat ik mn zelf voor de gek houd.
Vind dit zo moeilijk, die onzekerheid...
Bij mijn zoontje ging het veel fijner: tot 40w geen voortekenen, met 40w de sex-methode geprobeerd om de weeen op te wekken en de volgende morgen begonnen ze... Geen twijfel, wist meteen dat de bevalling begonnen was en de volgende dag had ik mn zoontje in mn armen... Maar nu  Het zou het kunnen zijn, maar het zouden ook gewoon kwaaltjes van het einde van de zwangerschap kunnen zijn...

We wachten af...

Liefs Nika

@Boontje: ik hoop dat jou kleine eigenwijs alsnog besluit om in de starthouding te gaan liggen!

hey meiden

nou lijkt wel of het in de lucht hangt , ben al vanaf vanmorgen 4 uur klaar wakker en zoooooooooo onrustig ook inderdaad veel naar de wc en lage rug pijn en zeer schaambotje , heb ook wel een beetje het gevoel dat ik te graag wil dat dit het begin is   weet niet zo goed wat ik moet voelen want ben zwanger van de1e vind het echt super spannend allemaal

ben benieuwd bij wie het nu echt als eerste door zet

succes allemaal

groetjes lydia 38w

Hoi Gabrielle

waarom de kleine naar bove is gekropen? Ja dat zou ik ook willen weten. Ik zelf denk dat ie gewoon te groot is om in mijn bekken te passen. Ik ben maar 1,58 en de kleine is nu al 7-8 pond, kan me voostelen dat die niet meer zo lekker ligt en andere positie gaat zoeken. De dokter zij dat ik meteen moest komen als de vroegtwater breek of als de weeen beginen, ze moeten heel goed in de gaaten houden wat de kleine dan doet. Dat is dan nieit voor niks toch? Ben beniuwd hoe die op volgende control ligt.

Ik heb ook gevraagt waneer ze me gaan helpen als de bevalling niet zelf komt, en ze zij met 41w mischien, normal helpen ze pas na 42 weken.Ik snap niet waarom ze me zo lang laten nog lopen als ze weten dat de baby aan de groote kant is, Over 3 of 4 weken ontploft mijn buik denk ik .

Nou we wachten het af.
Hoe gaat   het met jou voel je nog wat of was het een valse start?

Oooh ja, onze eerste kindje was idd te vroeg geboren met 34w1d. De vlizen zijn gebroken en ze heb in de vroegtwater gepoept. In ziekenhuis aan het infus met opwekrs, rugenprik tegen de pijn en toen het zo ver was was ze er met 5 min persen.
Ik zit deze keer niet echt tegen de bevalling maar ben beetje bank dat het als nog een keizersnee wordt omdat de kleine te groot is en niet door de bekken past. Maar ja de klene komt er zo wie zo uit toch? En ik ben lekker veilig in ziekehuis.

Groetjes

Hihi, het hele forum ziek zwak en misschien aan het bevallen!

Vannacht is er niets gebeurt, voel me wel héél moe (nog steeds) elke keer misselijk ook en vaak op het toilet te vinden.
Net als wat studiemam zegt; tegelijk bang dat ik mijzelf voor de gek houdt.
Man lief zei: doe maar eens rustig aan jij!

En dat is wat ik vandaag ga doen... lekker rustig aan.
Af en toe heb ik zooooooo'n zin in sex, ongelooflijk, maar 5 min. later ben ik dan weer moe of misselijk. Jammer want ik zou die methode graag eens in de praktijk willen brengen. Als mijn man nog sex wil trouwens met een nijlpaard haha!

Boontje; dat jij ook niet snapt hoe je beebje kan terugschieten, begrijp ik, het was meer een algemene vraag van frustratie voor jou!
En wat bagger dat ze je met 41 weken pas gaan helpen! Net wat je zegt, straks ontploft je buik nog hihi! Heel veel sterkte, kan me goed voorstelen dat je ongerust bent!

Nou ladies, we houden elkaar op de hoogte, en voor de dames waarbij de vliezen al zijn gebroken; heel veel sterkte de komende uren/ dagen!

Groetjes G.

Terug
Bovenaan