Voel me raar!

Hmmm, voel mij nog steeds stom!!!!
Gisteren telkens huilbuien, manlief raakt helemaal gestressed want het is uiteraard elke keer zijn schuld!
Terwijl vlagen van misselijkheid en frustraties voorbij vliegen geef ik maar weer toe aan mijn schoonmaakdrang.........
Zucht, wat direct weer lijdt tot buikkramp, maar goed, kan gewoon niet stilzitten.
Manlief zit bepaalde activiteiten overigens niet meer zitten om de bevalling eventueel een beetje op gang te helpen.
Hij is bang dat ik het alleen voor hem doe of dat ie iets beschadigd wat niet mag. Ik vertaal dat natuurlijk als; zie je wel dat je mij een nijlpaard vind!
Goed, erg gezellig is het hier dus idd niet!

Groetjes

ik sluit me aan bij de club!!
Ik weet niet wat er aan de hand is maar ja hoor ik ben ook helemaal vana slag.

Huilbuien, rare kramepen, steken pijn en volgens mij ben ik mijn slijmprop verloren (in 2 delen weliswaar maar zoiets heb ik er nog nooit uit zien komen..sorry) Voel me misselijk, futloos, maar in mijn hoofd o zo actief...

Heb net wat zitten surfen en het schijnt echt bij de laatste loodjes te horen..

Hopelijk hoef ik niet nog 5 weken zo... Van mijn mag het over 2 wkeen gebeuren!!!

kop op meiden er komt echt een eind aan!!

liefs gridje

oh oh oh ik moet nu wel even aansluiten bij deze "klaag"zang..

Ik heb sinds maandag verlof en dat was maar goed ook want ik was al een week ziek zwak en misselijk.. Zondag is Truus ingedaald (duidelijk voelbaar, als ze nu de hik heeft trilt m'n bekken..) en daar ben ik behoorlijk van van slag geweest.

Nu is het erg met me, ik wil wel veel maar het lukt niet meer.. manlief maakt af en toe een stomme grap.. en dan komen de tranen.. en dan word ik zo boos.. en dan ga ik weer wat doen, vervolgens komen de harde buiken op en dan moet ik weer huilen, dan komt er natuurlijk weer een flauwe opmerking en dan..  enzovoorts enzovoorts..
Ik ben het redelijk zat..

Ik moet dinsdag naar het ziekenhuis voor een laatste echo. De vlk kon niet goed inschatten hoe groot Truus is (komt omdat ik van mezelf al (wat) dik(ker) ben. Mijn buik was de afgelopen weken erg gegroeid en ik ben 10 kilo aangekomen  . Op zich allemaal geen reden tot zorg, maar ik wilde graag nog een echo en de vlk vond dit een goede reden.. Ben ik even blij.. Kan ik Truus nog een keertje zien, het is alweer zolang geleden (met 24 weken de laatste echo gehad)

Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan, ik ben m'n buik wel een beetje zat..  maar vooral de bijwerkingen.. Nog een paar weken, of minder...

grtjs, Lotte
36wkn, 3dgn

Terug
Bovenaan