A
Anoniem
Guest
Hai meiden,
Ik voel me soms zo een soort van schuldig...
Heb erg last van mijn bekken en kan daardoor steeds minder.
En ik weet, ik kan er niks aan doen, ik moet aan mezelf denken.
Maar toch voel ik me soms schuldig, vooral tegenover mijn man en ons zoontje.
Mijn man is echt superlief, en doet van alles. Zorgt voor het huis, zorgt veel voor ons zoontje. En daar zit ik dan weer, weer op de bank te zitten.
Als ik een dagje alleen ben met ons zoontje, vind ik het soms heeel vermoeidend.
Hij is zo lief, maar de dingen die je moet doen met zo'n ventje zijn nou niet bepaald prettig met zo'n zeer bekken. Schoenen vast maken, speeltjes van de grond rapen, schone luier, vast zetten in autostoeltje. En dan merk ik dat ik soms veel kribbiger tegen hem ben als anders. En dan voel ik me daar later weer zo rot over.
Dus nou ja, ik voel me soms te kort doen.
Hebben jullie dat soms ook?
Liefs Soela
Ik voel me soms zo een soort van schuldig...
Heb erg last van mijn bekken en kan daardoor steeds minder.
En ik weet, ik kan er niks aan doen, ik moet aan mezelf denken.
Maar toch voel ik me soms schuldig, vooral tegenover mijn man en ons zoontje.
Mijn man is echt superlief, en doet van alles. Zorgt voor het huis, zorgt veel voor ons zoontje. En daar zit ik dan weer, weer op de bank te zitten.
Als ik een dagje alleen ben met ons zoontje, vind ik het soms heeel vermoeidend.
Hij is zo lief, maar de dingen die je moet doen met zo'n ventje zijn nou niet bepaald prettig met zo'n zeer bekken. Schoenen vast maken, speeltjes van de grond rapen, schone luier, vast zetten in autostoeltje. En dan merk ik dat ik soms veel kribbiger tegen hem ben als anders. En dan voel ik me daar later weer zo rot over.
Dus nou ja, ik voel me soms te kort doen.
Hebben jullie dat soms ook?
Liefs Soela