voel me zo ellendig

hoi Kari en anderen,

Het gaat eigenlijk heel erg goed met me! Ik zag er zo tegenop om die pillen te nemen, maar het enige waar ik last van had was mijn maag. Beetje menstruatiepijn, maar niet noemenswaardig. Dus ik denk dat het meeste en belangrijkste er uit is.
Die buikpijn vrijdagnacht waren gewoon weeen en alles kwam er volgens mij s'morgens meteen uit! Stel dat ik ooit weer voor die keuze kom te staan, kies ik toch voor de pillen.
Want ik denk dat die weeen enzo gewoon door mijn eigen lichaam in gang gezet zijn, misschien met een beetje hulp van die 1e pillen. Maar die pillen die ik gisteren nam, hoorden eigenlijk krampen te veroorzaken, ik voel ook wel iets dus, maar valt 100% mee.
Ik hoop ook voor je dat alles vanzelf komt, maar het schijnt dat een curretage echt meevalt. Ik ben er nu niet meer zo bang voor als in het begin, dankzij de verhalen van de meiden hier, bedankt!!
Kari, ik wens je veel sterkte.

groetjes Kyra

Ha Kyra,
ik heb dus alleen die cytotec gehad en daar kreeg ik enorme weeen van. Het zijn eigenlijk pillen voor maagklachten, dus als je ze oraal neemt zal je wel iets in je maag kunnen voelen. De bijwerking is het samentrekken van je baarmoeder, vooral als ze vaginaal ingebracht worden. Ik hoop voor je dat alles nu schoon is en dat je weer opnieuw kan beginnen na dit verwerkt te hebben.
succes en sterkte!!
groetjes leetje

Hai Kyra

Ben hier niet echt veel meer. Maar was even aan het buurten om te kijken hoe het met sommige gaat. En ik had ook al van je vernomen dat ook jij aan een tweede mk moet geloven.
Wat een oneerlijkheid he!?
Heb je al een mailtje gestuurd maar wil je nu ik hier toch ben je even een dikke knuffel geven.

En als je wilt kletsen je weet me te vinden he?

PV

Dank je wel allemaal voor de lieve reacties.

PV, lief dat je even komt kijken. Zal mn mail even gaan lezen. En ik weet dat ik bij je terecht kan, dank je wel.

dikke knuffel Kyra

Terug
Bovenaan