voel me zo rot

A

Anoniem

Guest
sorry, dat ik dit ga schrijven, is niks voor mij, maar ik moet het gewoon effe kwijt.
Ik weet sinds kort dat ik fibromyalgie heb. (weke dele reuma) dit in combi met een whiplash. Niet fijn.

Nu zit ik als sinds gisteravond zo slecht in mijn velletje
Ik heb al 3 maanden pijn in mijn kaak, mijn nek, rug, heupen alles doet zeer.
Soms zak ik gewoon door mijn heup
Mijn kleine ventje ligt in bed en ik zie er nu al tegen op om hem straks naar beneden te moeten tillen. Terwijl het lekkerste is...Chris vasthouden, maar het doet zo zeer.
Ik word hier gewoon angstig van af en toe.
Hoort dit er allemaal bij? Is het normaal? ik weet het niet meer hoor.
mijn man is ook tot vanavond laat weg....

Morgen is misschien alles weer anders...maar nu
de oudste twee komen straks uit school, wil ik toch een blije mama zijn...maar zo voel ik mij helemaal niet...
mijn moeder komt ze straks brengen, ik red het ff niet om weer naar school te gaan en met drie kinderen over de weg
Dit vind ik zo moeilijk..hulp vragen

sorry voor mijn geleuter in dit gezellige forum...maar bij je familie wil je niet steeds alle kwijt.
pas

He Pas, dat is ook niet niks hoor alles bij elkaar! En dan ook nog 3 kindjes (ik vind het met 1 soms best al zwaar)!
Hulp vragen zit niet in de aard van ons vrouwen, maar er is helemaal niks mis mee hoor! En waarschijnlijk doet je moeder het van harte!
Af en toe niet lekker in je vel zitten is helemaal niet erg, iedereen heeft dat af en toe en hier dan even je verhaal kwijt te kunnen is toch alleen maar fijn?
Zoals je zelf al schrijft: morgen is het misschien wel weer helemaal anders. Ik hoop het voor je!

Knuffel,
Ellen mv Julian

Hé, je weet toch hier kun je niet alleen de leuke dingen van het leven kwijt maar ook de minder leuke dingen!!
Altijd is er hier iemand die wel een luisterend oor heeft of eigenlijk lezende ogen..

En idd het is niet niks wat je me daar verteld, je moet overal rekening mee houden en je wilt er uiteraard altijd en natuurlijk vrolijk voor je kids zijn..

Nou ik heb veel bewondering voor je hoor!!

groetjes pally

ik kan niet veel meer zeggen dan sterkte en tuurlijk mag je je ei kwijt zeker als je zoveel ineens op je dak krijgt.

Als eerste wil ik je zeggen dat je je niet hoeft te verontschuldigen hoor, hier is het forum en wij juist voor!!

Ik kan je helaas geen tips geven, misschien thuishulp aanvragen? Kan o.a. via je huisarts.

Heel veel sterkte!!

Groetjes, Marieke mv Lyanne

Dit forum is er om elkaar te helpen hoor. Dus idd geen verontschuldigingen. Ik neem met petje voor je af hoor. Dat je ondanks de pijn toch nog zoveel mogelijk voor je kinderen zorgt. En om hulp vraagt, hoe moeilijk dat ook voor je is (je moeder haalt de kinder toch op).

Gelukkig schrijf je al dat hte morgen misschien weer heel anders is. Ik hoop het echt voor je.

Veel sterkte in elk geval.

Annemieke

Wat ontzettend naar voor je! En hoe moeilijk het ook is, wel hulp vragen hoor!   En je zou, zoals een voorgangster al schreef, kunnen overwegen om thuishulp aan te vragen. Die kunnen in ieder geval het zware poetswerk van je overnemen. Dan krijgt je lijf meer rust met als gevolg dat het minder moeite kost om een vrolijke leuke mama te zijn.
Veel sterkte meid, want deze aandoening is echt heftig!

Groetjes,
mv Tijs

Lieve Pascal.
Lucht je hart maar hoor!
Ik heb het al regelmatig gedaan hier,soms kun je je zo klote voelen en dat deel je niet gelijk met iedereen.en hier kan dat lekker wel.
Ik kan me goed indenken dat je graag alles met je kinderen wilt kunnen doen en dat dit echt lastig is.niet alleen lichamelijk maar ook voor je gevoel.net wat je zegt..lekker kunnen knuffelen enz zonder dat het z,on pijn en moeite kost.
Mischien kun je toch proberen om samen een oplossing te zoeken om het voor jou wat minder te belasten.weet dat jij het beste voor je kinderen doet,meer kun je niet doen.
Anderen weten dit vast ook,je hebt drie kinderen dus petje af.!
Mischien is hulp in de huishouding wel een goed idee,zo kun je je meer op de  kinderen richten.
succes meid en als er wat is weet je ons te vinden..
liefs piewie

Terug
Bovenaan