A
Anoniem
Guest
sorry, dat ik dit ga schrijven, is niks voor mij, maar ik moet het gewoon effe kwijt.
Ik weet sinds kort dat ik fibromyalgie heb. (weke dele reuma) dit in combi met een whiplash. Niet fijn.
Nu zit ik als sinds gisteravond zo slecht in mijn velletje
Ik heb al 3 maanden pijn in mijn kaak, mijn nek, rug, heupen alles doet zeer.
Soms zak ik gewoon door mijn heup
Mijn kleine ventje ligt in bed en ik zie er nu al tegen op om hem straks naar beneden te moeten tillen. Terwijl het lekkerste is...Chris vasthouden, maar het doet zo zeer.
Ik word hier gewoon angstig van af en toe.
Hoort dit er allemaal bij? Is het normaal? ik weet het niet meer hoor.
mijn man is ook tot vanavond laat weg....
Morgen is misschien alles weer anders...maar nu
de oudste twee komen straks uit school, wil ik toch een blije mama zijn...maar zo voel ik mij helemaal niet...
mijn moeder komt ze straks brengen, ik red het ff niet om weer naar school te gaan en met drie kinderen over de weg
Dit vind ik zo moeilijk..hulp vragen
sorry voor mijn geleuter in dit gezellige forum...maar bij je familie wil je niet steeds alle kwijt.
pas
Ik weet sinds kort dat ik fibromyalgie heb. (weke dele reuma) dit in combi met een whiplash. Niet fijn.
Nu zit ik als sinds gisteravond zo slecht in mijn velletje
Ik heb al 3 maanden pijn in mijn kaak, mijn nek, rug, heupen alles doet zeer.
Soms zak ik gewoon door mijn heup
Mijn kleine ventje ligt in bed en ik zie er nu al tegen op om hem straks naar beneden te moeten tillen. Terwijl het lekkerste is...Chris vasthouden, maar het doet zo zeer.
Ik word hier gewoon angstig van af en toe.
Hoort dit er allemaal bij? Is het normaal? ik weet het niet meer hoor.
mijn man is ook tot vanavond laat weg....
Morgen is misschien alles weer anders...maar nu
de oudste twee komen straks uit school, wil ik toch een blije mama zijn...maar zo voel ik mij helemaal niet...
mijn moeder komt ze straks brengen, ik red het ff niet om weer naar school te gaan en met drie kinderen over de weg
Dit vind ik zo moeilijk..hulp vragen
sorry voor mijn geleuter in dit gezellige forum...maar bij je familie wil je niet steeds alle kwijt.
pas