voel me zo rot

Meid ik weet een klein beetje hoe je je voelt,ik heb hms(hypermobiliteitssyndroom)...(reumateloog heeft geconstateerd)...maar wat kan men pijn hebben.Je leert er mee leven.Echt,je moet je alleen aanpassen aan je aandoening.Sommige dagen zijn gewoon *&&^&^&*^(()) maar dan pak ik ook meerdere pijnstillers(tja het is niet goed,maar ik pak ze toch en soms wat veel dat weet ik maar wil toch met mijn kleine meid kunnen spelen enz),maar er zijn ook dagen soms weekjes bijna geen pijnstillers.
Maar goed,probeer goed te rusten als het kan.Lekker warm bad of iets...En dit weer maakt het je niet makkelijker,het vochtig weer.Kijk ook eens op het forum voor fybromyalgie...tips,of gewoon lekker kletsen met elkaar.
Verder weet ik het ook niet,en wens je veel sterkte.
groetjes gaby

Hoi Pas

En, voel je je vandaag alweer wat beter? Zo'n offday is écht niet leuk, maar fijn dat je hulp in de buurt hebt! 'Gewoon' vragen hoor, mensen vinden het over het algemeen fijn als ze wat voor een ander kunnen doen.

Groetjes en sterkte

Susan mv Gijs en Sophie

Hoi.
Ben ik weer.....
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties.
ik voel me nu goed hoor.
de pijn is er altijd, maar soms heb je van die dagen dat je het effe niet meer trekt, dat letterlijk elke beweging die je maakt er 1 teveel is met als resultaat......dat je
jezelf zielig vindt..  en denkt...waarom ik!!!!!!

maar nu is mijn geest weer helder  en kan ik de wereld weer aan.
ik geniet dubbel en dwars van mijn gezinnetje en heb besloten dat ik af en toe gerust mag balen en mopperen en boos zijn op mijn lijf, maar dat dat een paar uur mag duren en dat ik dan de wind in ga wandelen met Chris, mijn  hoofd leeg maken en genieten.

Meestal werkt dat
dus dank jullie wel....

Nu hoor ik een lekker ventje mopperen in zijn bedje...dus ga ik genieten van warme armpjes om mijn heen en een kwijl kus
liefs Pascal

Pas,
Fijn om te horen dat je het weer postief kunt bekijken. Wat een opgave moet dat zijn, altijd met pijn te leven.......................

Maar goed van je dat je lekker kunt kunt genieten van je mannen en mopperen en klagen mag hier altijd hoor, daar is geen tijdslimiet op gezet!

Take care,
Susan mv Gijs en Sophie

Hoi hoi,

Ik herken het zo wat je allemaal zegt...
Mijn vriendin heeft precies hetzelfde als jou...
Ze heeft altijd wel pijn...En die trekt het soms ook gewoon niet meer....
Die heeft ook geen thuishulp of wat dan ook....
En ook 2 kanjers van kinderen....
En die doet het ook maar weer effe elke dag.
Terwijl zei ook altijd heel veel pijn heeft...

Bij haar helpt fysio en zwemfysio heel erg....
Zijn speciale lessen voor als je die soort 'ziekte' (Tja hoe je het noemen wilt) heb...
En niet teveel hooi op je vork nemen he....Gaat iets niet....Dan gewoon lekker niet doen!!

Meid ik wens je veel sterkte....

Terug
Bovenaan