Voel mij zwanger maar test is negatief - menstruatie blijft uit

A

Anoniem

Guest
<p>Dag dames,</p><p>Vandaag zit ik op cyclus dag 33 en ik had gisteren ongesteld moeten worden. Mijn eisprong is dankzij een inwendige echo door de gynaecholoog bevestigt, deze was op zondag 8 december of maandag 9 december. Als ik er 14 dagen bij optel, dan had ik gisteren ongesteld moeten worden. Ben ik niet, vandaag 1 dag overtijd, getest, negatief = omowit!! Ik heb wel symptonen, tepels die prikken, borsten die echt groter zijn geworden en pijn doen (heb ik niet voor mijn menstruatie normaal gesproken), pijn in onderrug en onderbuik... Normalite als ik ga menstrueren, wordt het daar beneden best wel droog, nu heb ik elke keer bij het afvegen een slijmpropje of heb waterige afscheiding op mijn slip..</p><p>Zijn er dames die na hun nod toch positief hebben getest!?</p><p>Ik word er echt gek van...</p><p>Liefs, S.</p>

Je lichaam kan je goed voor de gek houden. Vooral als je er mee bezig bent. Ik hoop voor je dat je zwanger blijkt te zijn maar zou er niet van uit gaan.

Ik had ook heel veel symptomen, zelfs misselijk al een aantal dagen. In mijn hoofd was ik dus al zwanger. Helaas gisteravond ongesteld geworden. 
Toch hoor ik ook dat sommige pas een aantal dagen na NOD positief testen. Dus het is gewoon afwachten ben ik bang. Ik hoop de volgende ronde iets relaxter erin te staan. Want zo is het toch wel een hele domper. 

Spannend gebruiker!! Ik zit beetje in hetzelfde schuitje. Gister had ik ongesteld moeten worden maar blijft vooralsnog nog uit. Ook helemaal niet meer het gevoel dat ik ongesteld moet worden (geen krampen of zo, alleen beetje gekriebel in mijn buik) terwijl ik zaterdag wel echt wat krampen had waardoor ik dacht dat het misschien zondag al wel zou komen. Maar idd de testen ook gewoon helemaal wit.. dacht op de test van vanochtend (Kruidvat 2v5, die is volgens mij het meest gevoelig) wel iets van een streepje te zien, maar kans is aanwezig dat ik het me inbeeld of dat het dat voorgedrukte streepje is, want kreeg hem niet op de foto zo slecht wat ie te zien. 
hoorde gisteren van een vriendin dat ze pas 8 dagen na NOD positief testte, dus het kan wel! Maar zou niet te veel hoop houden, hoe moeilijk ook 

Goedemorgen IC J,
Ja, ik ga er ook niet van uit, maar die menstruatie is toch nergens te bekennen, zit namelijk nu op cyclusdag 36.. terwijl ik altijd braaf om de 28 dagen ongesteld werd. Vorige maand was het na 33 dagen.. Maar goed, die borsten van mij zijn wel wat gegroeid en heb last in mijn onderbuik.. of zit het tussen mijn oren, heel frapant dit.. en frusterend!

Hoi Nalaa,
Ik had daarnet op je post gereageerd, zie ik dat jij ook bij mij hebt gereageerd... momenteel is het cyclusdag 36, geen rode duivels te bekennen, als het tm einde van de week nog steeds zo is, ga ik maar maandag een testje wagen... heel frustrerend dit!
Normalite menstrueer ik altijd om de 28 dagen, en vorige maand na 33 dagen... Dus daar ging ik ook maar vanuit, omdat ik een wat latere eisprong had... maar die borsten van mij voelen wel wat voller, of lijkt dat zo!? geen idee..
Hopelijk is het voor jou de volgende ronde raak..
Fijne dag alsnog.

Dag FleurBo,
Wat grappig, ik had ook zondag ongesteld moeten worden, maar maandag was de test echt wel omo wit.. bizar dit! Terwijl ik allang al met de pil ben gestopt en regelmatig menstrueer.. Heb je nog de afgelopen getest of is je menstruatie wel doorgekomen?
Hier zijn de rode duivels nog steeds niet te bekennen, borsten voelen wel voller aan, en wat krampjes in onderbuik... Bizar...
Ik ga het weekend maar afwachten en anders na het weekend weer testen. Wel grappig dat je vriendin pas 8 dagen na NOD positief heeft getest, hopelijk bij ons ook zo, als het maar positief is!
Ik wens je alsnog fijne feestdagen toe.

Frustrerend he? Bij mij ook nog niets doorgebroken, maar test van vanochtend was gewoon nog steeds negatief. Dus probeer echt nergens van uit te gaan, maar wordt wel lastig zo. Ben bang dat we alleen kunnen afwachten. Ik doe iedere dag maximaal 1 testje, dat zet me weer even met beide benen op de grond.
voel soms wel wat in mijn buik en het is een beetje dubbel. Aan de ene kant wil ik niet dat er iets doorbreekt, aan de andere kant is de kans dat het raak is zoo klein als die gevoelige testen zelfs negatief blijven dat het misschien maar fijn is als we gewoon aan de volgende ronde kunnen beginnen.. 
voel jij iets in je buik? Vergelijkbaar met menstruatiekrampen?
jij ook fijne feestdagen! 

Terug
Bovenaan