Voel mij zwanger maar test is negatief - menstruatie blijft uit

Heel frustrerend Fleur. Ik test bewust niet meer, want word er een beetje gek van. Ik heb wel last van menstruatiekrampen, en de zijkanten van mijn borsten doen zeer.. vooral als ik het aanraak! Wat voor testen gebruik je? Ik lees vaak dat de action testen ook zeer gevoelig zijn, dus als ik van het weekend nog steeds niet ongesteld ben, ga ik er maar 1tje scoren...
Hoe lang zijn jullie bezig?

Grappig dat je dezelfde symptomen hebt! Ik heb idd ook last van de zijkant van mijn borsten en sinds gisteren misselijk en sinds vanochtend hoofdpijn. Waarschijnlijk zit ik mezelf gewoon gek te maken.. wat knap dat je wacht met testen! Zou ik ook moeten doen maar wordt iedere ochtend vol zenuwen in mijn lijf wakker en dan ga ik toch testen. Zijn nu 3 maanden bezig dus nog niet super lang maar zou wel heel graag willen! En hoe lang zijn jullie bezig?
Heb ook gehoord dat de testen van action gevoelig zijn, dus hopelijk zijn die positief dit weekend :)! Ik duim voor je!
Heb je enig idee vanaf welk moment je bij de dokter bloedonderzoek kan laten doen? Dat zou ook nog uitsluitsel kunnen geven omdat ze dan kunnen zien hoe veel van het hormoon aanwezig is, maar kan me voorstellen dat ze dat niet doen als je pas een paar dagen overtijd bent haha

Haha wat grappig! Dit is onze 3e ronde, en het mag van ons ook komen, maar geduld is ook gewoon een schone zaak!
Ik kan volgende week even weer testen, blijkt deze negatief, ga ik weer even wachten denk ik. Als mijn menstruatie uitblijft begin het nieuwe jaar, ga ik contact opnemen met mijn gynacholoog... wellicht weer een inwendige echo..
Ik heb het gevoel dat sinds we er mee bezig zijn, mijn cyclussen echt raar doen, ik menstrueerde altijd om de 28 dagen... en ben al 1 jaar en 2 maanden gestopt met de pil! Ik probeer het los te laten, maar ik voel me ook echt opgeblazen, waardoor ik het ook niet kan loslaten...
Ik denk dat je toch even 2 weekjes moet wachten, dan huisarts bellen en bloedonderzoek? Een paar dagen overtijd gaan ze waarschijnlijk geen bloedonderzoek adviseren, maar het te vroeg is.
Het zit in je hoofd hè, echt rot ! :(

Hier helaas gezellig tijdens het kerstdiner ongesteld geworden ? Toch weer gewoon teleurgesteld, had er denk ik meer op gehoopt dan ik dacht...
snap nog steeds niet hoe ik overtijd kon zijn als ik zeker weet wanneer eisprong geweest is.. 
hoe is het bij jou? Nog niets te bekennen?

Jeetje, wat een teleurstelling zeg, maar je weet ook wel dat je door kan gaan met de volgende ronde... hier nog steeds geen rode duivels te bekennen, vreeeeeeemdd!! Op welke cyclusdag zat je en om de hoeveel tijd werd je normalite ongesteld?
Ik zit momenteel op cyclusdag 37, bizarwekkend.. onwijs vermoeid, opgeblazen gevoel, lig soort van de hele tijd te slapen.. nog gesport ook nog en ik vond nogal slijmerig afscheiding op mijn slip (sorry voor teveel informatie)... borsten doen een beetje pijn.. nu lees ik ook wel eens dat je een cyclus kan overslaan, maar mijn eisprong is bevestigt.. met een eisprong dien ik toch ongesteld te worden!?
De reden dat ik niet test, heeft te maken met het feit dat mijn huisarts altijd zei na 1 week of zelfs 2 weken overtijd adviseer ik je om te testen.. Dus ik wacht het even af.. dat sporten geeft mij wel afleiding en ik denk nu ook wel, we zien wel.. probeer het los te laten, ene keer lukt het wel andere keer juist niet!

Terug
Bovenaan