Voel................................................niets......pffffff

Hallo allemaal,

Ik hoor hier eigenlijk helemaal niet thuis, maar heb echt een beetje behoefte om de boel van me af te schrijven...
Normaal ben ik op het "als zwanger worden langer duurt" forum te vinden maar ik hoop er eigenlijk op dat er hier iemand is die me kan vertellen OF je er iets van voelt als je zwanger bent (voor je nod dan heh...) en WAT je dan voelt.... Pfffffff deze ronde valt het wachten en de onzekerheid me errug zwaar....
Ik verwacht mijn NOD ongeveer de 23e, en ik voel echt absoluut NIETS anders dan anders...... pfffff weer nier raak natuurlijk.....

En ik had het zooooo gehoopt!!!

Volgende ronde gaan we voor IUI.... Gisteren had ik het er met mijn mannetje nog over en hij zei dat hij het ook gerust nog een maand gewoon wil proberen als ik dat zou willen.... Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet.... het liefst word ik zwanger op de natuurlijke manier...... maar als ik deze ronde weer ongi word en proberen we het dan nog een ronde zelf... en word ik dan weer ongi......
Dan baal ik als een stekker!!!!
Ik wil mezelf gewoon niet langer voor de gek houden. Hoewel er nog steeds niets is gevonden waarom het zo lang duurt, raak ik maar niet zwanger.....

Hoelang moeten we nog wachten?.... Zouden we ooit papa & mama mogen worden?..... Ik word er zo verdrietig van.......... Ik wil zo graag!...

Sorry dat ik jullie lastig val met mijn gezeur, maar moet het echt af en toe ff kwijt!

Geniet van jullie zwangerschap.... ik wens jullie het allerbeste!!!!

Liefs Lill
 
Ik snap het heel goed dat jullie af en toe moe worden van de vragen die hier gesteld worden..... maar ik zoek ook geen bevestiging of ik zwanger zal zijn.... Ik had gewoon de behoefte om het van me af te schrijven.

Als jullie het niet willen lezen begrijp ik dat echt, en als iemand zich stoord aan mij..........sorry......

Liefs Lill
 
Ik begrijp jou onzekerheid heel goed.
Ik had de week na mijn eisprong geen enkel gevoel dat anders was dan anders. In de laatste week voor mijn nod begonnen mijn borsten aan de zijkanten gevoeliger te worden, maar dat had ik altijd voor mijn ongi...
Verder niet misselijk ofzo...dus ook heel onzeker en heel verrast toen ik een positieve test in mijn handen hield.

Heel veel sterkte.
 
Hoi Lill,
Ik snap je wel, maar ik weet niet of het erg motiverend voor je is om het juist hier, bij het forum waar de mensen wél zwanger zijn, op te schrijven.

Lijkt me handiger als je het verhaal schrijft bij het zwanger worden forum.
Is niet boos bedoeld, maar die mensen daar kunnen je denk ik beter begrijpen.

Groetjes Marja
 
Hoi Lill,

helaas is er geen andere manier om erachter te komen of je zwanger bent dan door een test, die je pas bij de verwachte NOD kunt doen. Wel of geen klachten zijn geen goede graadmeter voor of je wel of niet zwanger bent; de een heeft ze wel en de ander niet, en de een heeft wel klachten maar is niet zwanger en de ander heeft niets en is wel zwanger.
Hoe moeilijk het ook (elke maand weer) is, het blijven elke keer 2 spannende weken van afwachten. En daar kan helaas niemand wat aan veranderen (je kan alleen maar valse hoop krijgen, of juist onnodig teleurgesteld worden).

Over dat IUI: moeilijk hoor. Als je het nog op kunt brengen, zou ik nog een maandje 'natuurlijk' doen. Al dat gedoe (afspr in zhs, echo's, evt medicijen) mbt IUI is ook nogal wat.
Aan de andere kant kan het net dat extra zetje geven om zwanger te worden.

Veel succes met alles! Ik hoop voor je dat dit de laatste 6 dagen worden dat je nog even moet afwachten!
Groetjes,
P.a.
 
hoi
wil ff reageren ik was 2 jaar bezig na ik wa sgestopt metd e prikpil opgegeven moment ging alles er onder lijden me relatie echt alles toen ben ik een hele andere instelling aan gaan nemen ik had zoeist van NEE ik hoef geen kinderen meer echt dat was voortaan me standpunt van de een op de andere dag omdat het maar niet lukte die gedachte heb ik in april gekregen omdat ik toen precies 2 jaar bezig was en toen ik eeenmaal op andere gedachte was tellde ik aan dus neem maar van mij aan lichaamlijk zal het nie zijn want ik neem aan dat jullie er voor onderzochgt zijn dit zijn de pyschische dingen je moet het van je afzetten echt helemaal end at is nie makkelijk maar wel het beste anders duur t het nog langer voor jullie en dat wil je natuurlijk niet probeer het van je afte zetten en geloof me dan lukt het echt veredr zou ik zeggen heeel veel succes ermee en sterkte want je zal het nodig hebben doei doei
 
Hoi lieve dames!!

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben een stuk opgeluchter nu.
Nadia... ik weet absoluut wat je bedoeld, maar ik heb ook een periode gehad dat ik er helemaal niet mee bezig was (hield niet eens bij wanneer ik ongi werd) en dat hielp ook niets....
Je zegt wel dat je een heel ander standpunt aannam zo van NEE ik hoef geen kinderen meer.... maar ik vind dat echt radicale onzin!! Je bleef toch zeker wel foliumzuur slikken? en je slikte toch ook geen pil? Dit noem ik nou jezelf in de maling nemen....
Ik kan nou eenmaal niet de houding aannemen van..... doe maar net of er niks aan de hand is.....

Heel veel liefs Lill
 
Terug
Bovenaan