Voel................................................niets......pffffff

lieve lill,
niet de moed verliezen hoor! gewoon effe volhouden, en het zal bij jullie ook echt wel zo ver komen, kom op positief denken! ik zal heel hard voor je duimen,

groetjes,
zomer
 
Hoi lieve, lieve meiden!!!!!!

Dankjulliewel voor jullie lieve reacties.... ben vandaag expres niet meer op het forum geweest... te confronterend als ik een dip zit....

Voel me nu wel beter...dankzij jullie!

Liefs Lill
 
dat zeg ik ookniet en ik zeg ok niet dat het mischien bij jouw wel helpt bij mij heeft dat geholpen en ik kon me er vanaf zetten van het idee dat het niet meer hoefde was meer boos en teleurgesteld ik vind niet dat ik mezelf voor de gek heb gehouden wnat ik weet heel goed waar ik mee bezig was en ik heb zoeist van als ik die houding niet heb aangenomen dan wa sik misschien nu wel nog nie zwanger maar dat ben ik gelukkig qwel 17 weken dus misschien moet jij ook iest vinden waar je je op kan focussen ipv de hele zwangerschap en denken al shet gebeurt gebeurt het ik wil alleen maar helpen val je niet aan of zo veredr veel suc6
 
hoi lill

vervelend die onzekerheid, ik voelde nl. ook niets voordat ik wist dat ik zwanger was. maar een goede tip vanmij is zet het even van je af ben er niet continu mee bezig groter kans dat je dan zwanger raakt. ik twijfelde ook ontzettend, maar omdat bij ons de situatie er niet naar was heb ik het van me afgezet, de volgende was ik zwanger

groetjes yvonne
 
Terug
Bovenaan