<p>Hallo Allemaal,</p><p>toch weer even een onzeker vraagje, ik ben vandaag 12 weken en 2 dagen zwanger. <br />Ik had al nergens last van (alleen soms wat menstruatie krampen) en soms ook als ik op me rechter zij lag dat ik toch een soort krampjes voelden.<br /><br />Maar nu sinds een paar dagen voel ik echt helemaal niks meer! De krampen zijn weg ik kan liggen op mijn rechterzij wat ik maar wil. en ik merk gewoon niks meer daarbinnen....<br /><br />Nu ben ik bang dat er misschien iets mis is en het niet goed is met die kleine spruit binnen.<br />Iemand die hier ervaringen mee heeft en weet of het tekenen zijn dat het misschien mis is???</p><p>Donderdag heb ik weer een echo dus dan ben ik ook heel benieuwd, hopelijk is het nog allemaal goed en beweegt hij nog net zoveel als bij de 10 weken echo!</p><p>Ook wil ik er bij zeggen dat ik al de hele zwangerschap onzeker ben erover.. en dat ik vaker het gevoel had dat het niet goed zat.. dat bleek toen fout te zijn... maar omdat ik nu helemaal niks meer voel maakt het me extra onzeker.. </p>