[quote quote=10225185]Het kan alle kanten op, op dit punt. Aan de ene kant zit je nu in de overgang tussen het eerste en tweede trimester. Bij de meeste vrouwen betekent dit dat je lichaam wat gewend begint te raken aan de hormonen en je dus verlies van kwaaltjes gaat hebben. Dat was bij mij ook tussen week 12 en 13. Aan de andere kant, als je al het gevoel hebt dat het mis is en je echt ineens helemaal niks meer voelt, dan bestaat de kans dat het mis is. Dus het is maar net welke kant het op gaat. Enige wat je kunt doen is goed vertrouwen houden en hopen op een hele goede uitslag donderdag! Als het donderdag goed is, dan weet je dat het te maken heeft met de overgang van trimester![/quote]
Klopt JomieJW.. maar ik ben al vanaf het begin onzeker dat ik dacht zit het nog wel goed... dat had ik de vorige keer ook en toen was er een heel bewegelijk kindje te zien. Daarom ben ik ook extra onzeker want is het nu omdat het echt zo is of echt gewoon alleen de onzekerheid... Donderdag weten we inderdaad meer, hopen dat alles dan nog goed is! Dan heb ik denk ik ook de onzekere tijd gehad want dan heb je de magische grens gehaald..
Klopt JomieJW.. maar ik ben al vanaf het begin onzeker dat ik dacht zit het nog wel goed... dat had ik de vorige keer ook en toen was er een heel bewegelijk kindje te zien. Daarom ben ik ook extra onzeker want is het nu omdat het echt zo is of echt gewoon alleen de onzekerheid... Donderdag weten we inderdaad meer, hopen dat alles dan nog goed is! Dan heb ik denk ik ook de onzekere tijd gehad want dan heb je de magische grens gehaald..