Voelen dat je zwanger bent of niet?

Normaal gesproken had ik voor mijn menstruatie allemaal klachten. De maand dat ik een positieve test had, had ik helemaal geen klachten die wezen op een naderende menstruatie. Ik was wel al twee weken ontzettend moe en ik droomde van positieve zwangerschapstesten. Ik kan het niet goed uitleggen, maar ik wist gewoon zeker dat ik zwanger was. Buiten de enorme vermoeidheid had ik nergens last van. Inmiddels heb ik zo'n beetje alle kwaaltjes die je kunt bedenken. Succes!

Proficiat!
Ik antwoord ook nog even... Misschien leuk om lezen voor wie hier in de toekomst komt piepen.
Wij hebben zo'n half jaartje geprobeerd. Ik was er elke maand behoorlijk op gefocust en had elke maand wel een of ander "symptoom" waarvan ik dacht: "zou dit iets kunnen zijn? even googlen!" :D. Komt er altijd op neer dat het best wel kan, maar evengoed niet. En nu de vorige maand voelde ik echt helemaal niets... Behalve dat ik een paar dagen overtijd was (maar had onregelmatige cyclus dus wou pas testen op de dag van mijn langste cyclus)... geen enkele aanwijzing. Maar ja hoor... Positief en ondertussen 7 weken zwanger! :) (en ik voel nog altijd amper iets eigenlijk)

Hoi dames
Ik kwam er op 1 augustus achter dat ik zwanger was en voelde dat al meteen van dag .. heel erg pijnlijke borsten en broeken die ik plots amper dicht kreeg. Jammer genoeg kreeg ik 29 augustus een miskraam.
Normaal gezien voel ik meteen aan mijn lichaam dat ik zwanger ben. Maar nu liep het toch even anders!! Na mijn miskraam kreeg ik maar geen maandstonden. Op 2 oktober testte mijn ovulatietest dik positief na 3 seconden (ik had geen zwangerschapstest in huis en het was al laat) dus ik dacht, ofwel heb ik echt een super late eisprong ofwel ben ik terug zwanger. 4 oktober ging ik langs bij de huisarts, stond mijn hcg waarde al op 3400.
Ik was helemaal in shock want dat was wel erg hoog en ik voelde me totaal niet zwanger. Maandag 8 oktober toch maar terug gegaan voor een nieuwe bloedafname en toen stond mijn HCG al 21000. Je zou echt denken dat je met zo een hoge hcg waarde je echt wel zwanger zou voelen maar hier voelde ik echt niets. Ik was dan ook heel erg in de war want ik heb in het verleden een partiële mola zwangerschap gehad dus meteen gingen die alarmbelletjes af. Gelukkig kon ik de volgende ochtend al bij mijn gynaecoloog terecht en ja hoor. Echt wel zwanger. 5 weken, een vruchtzakje van 12mm en een mini uk wat amper zichtbaar was.
Ik voel tot nu toe nog steeds niets en ben natuurlijk ook heel erg paniekerig want denk ook dat het mis gaat gaan omdat ik totaal geen symptomen heb. Maar tot nu toe alles Ok en volgens de gynaecoloog niets om me zorgen over te maken. Mijn hcg waarden zijn dan ook wel echt heel erg gunstig ? dus laten we hopen dat het gewoon een zorgeloze zwangerschap zonder kwaaltjes gaat worden. (Ook al zou ik gewoon liever iedere ochtend kotsend wakker worden en daardoor gerustgesteld zijn)

Terug
Bovenaan