voelen jullie al iets bewegen in je buik?

Ik zou zweren dat ik af en toe iets voel! Ik herken het van de eerste! Maar vind het wel nog errrrrrug vroeg om te voelen. Dus vraag me eigenlijk af of het wel kan!

Maar toch..... Ik zou het zweren.....!

ik denk wel iets te voelen het rommelt af en toe zo erg hihi en als ik dan denk aan die echo waar ze zo op zat te springen en te doen denk ik voelt dat zo? hihihi xxxxx

Af en toe denk ik wat borrelends te voelen, maar op deze termijn zullen dat mn darmen zijn. Plus vandaag zag ze dat de placenta aan de voorkant ligt, t zal nog wel ff duren denk ik :)

Super leuk als je nu al wat voelt joh! Lijkt me heerlijk!

Ik denk het ook, ik weet niet wat ik moet voelen maar ik voel af en toe borreltjes etc.....en dat zijn niet m'n darmen hoor maar goed......misschien wil ik ze ook wel voelen :)

Ohja.....heb van m'n vader een stethoscoop gekregen (had ie nog) zodat m'n man misschien de hartjes kan horen.....Ik zweer dat ik gister iets hoorde met dat ding op mijn buik! Hahaha, die gekke opa!

Liefs Lynn.

heel soms lijkt het net of ik wat voel. als dat het is dan is het een druk kindje. het lijkt mij erg vroeg met 12 weken. bij de beide meiden voelde ik ze rond de 17 weken.

Ik weet ook bijna zeker dat ik m voel... Bij mn zoontje ook al vanaf de 16 weken en weet echt we hoe t voelt placenta ligt aan de achterkant dus mn man kan straks ook weer flink meegenieten van t geschop. ;)

Terug
Bovenaan