voelen jullie al iets bewegen in je buik?

Mijn zoontje voelde ik met 19 weken pas de eerste keer. Dus soms twijfel ik, is het voorbij denk ik bijna neeeeeeee dat kan toch nog niet.

Ik voel een soortj plopjes aan de binnenkant. En wel veeeeeel frequenter als bij mijn zoontje. Dat was een hele rustige! Ook tijdens alle echos lag hij te slapen! Haha. Ik heb placenta aan achterkant liggen, dus het kan wel!

Liefs

Ik heb 2 keer iets gevoeld! Kriebeltjes in m'n onderbuik! Een gevoel dat ik niet voel als ik niet zwanger ben zeg maar.
Kijk er wel naar uit hoor om het echt weer regelmatig te gaan voelen, das zo bijzonder:)
X

Ik voel regelmatig vanalles borrelen maar ga er maar vanuit dat dit mijn darmen zijn. De eerst 2 voelde ik rond de 16 a 17 weken. Dus wacht geduldig af. Ik weet wel dat ik toen ook echt dacht dit is de kleine!!

Nu maar hopen dat de weken snel voorbij vliegen en we kunnen genieten van de eerste schopjes..

liefs

Ik denk het ook! De eerste duurde best lang,want dan weet je niet wat je moet voelen,dat was toen pas met 19 weken.Maar de tweede voelde ik al met 13 weken,tis wel heel vaag,maar het is echt zo'n vlinderpootje dat ik voel.

ik heb nog niets gevoeld, maar denk wel dat ik het nu vlugger zal voelen als bij mijn zoon. Toen lag de palcenta aan de buikwand, dus dan duurt het langer, nu ligt mijn placenta aan de rugzijde. Dus ben benieuwd hoelang het duurt.

Terug
Bovenaan