Voelen jullie al wat?

hihi belle snap helemaal zoals jij dat gevoelt hebt. Ik zat laatst vrij ineengedoken op de stoel toen er ineens wat in mijn onderbuik weg schoot, zovan pffff ff de ruimte opzoeken haha.

Mijn vriend probeert nu al 3 dagen aan mijn buik de baby te voelen en tot overmaat van ramp schopt de baby steeds net naast zijn hand of wacht tot papa weg is! hihi
ik weet dat hij het kan voelen want mijn vriendin had geluk en heeft het al gevoeld!
geduld heeft hij niet meer en hij blijft proberen!!!

Liefs Jenny

Ik denk dat het bij mij nog wel even zal duren voordat ik wat voel. Ik heb de placenta nu precies aan de voorkant liggen. Ik kan nu alleen maar uitkijken naar het moment dat het zover is.

Claudia

Ik had tot vanmorgen nog steeds niets gevoeld. Nu lag ik vanmorgen nog lekker op mijn rug in bed met mijn hand op mijn buik en opeens....Ik voelde de baby zich tegen mijn hand aannestelen en zachtjes bewegen. Het gekke was dat ik vanbinnen niets voelde, maar dus weg tegen mijn hand.
En nu net voelde ik het ook vanbinnen trappelen. Heerlijk hoor! Zo'n vertrouwd gevoel!
Ik ga hier heerlijk van genieten.

Groetjes,
Els
16wkn, 1dag

Hoi!

ik ben nu 15 weken en 6 dagen en voelde gisteren ook heel duidelijk beweging! Eerder voelde ik al een 'kriebeltje' maar dat was eenmalig. Nu was het een paar keer. Ik voel meer beweging, geen schopjes. Dit is mijn 2e zwangerschap en herken het dus ook duidelijk!
Goed hè!! Echt te gek!

Geniet ervan iedereen!

Groetjes
Astrid

Met 14 weken voelde in 2 keer iets kriebelen en ploppen. Nu voel ik de kleine af en toe vrij duidelijk. (of dat denk ik toch) Ik kan niet wachten tot ik  het echt elke dag een keer goed duidelijk ga voelen, dan kun je voor je zelf toch wat meer controleren of alles goed is. (ik ben een controlfreak en deze weken zijn voor mij echt killing)

Groetjes natalie
(17w1d)

Ben nu precies 17w en tot mijn grote blijdschap voel ik de kleine nu elke dag meerdere malen duidelijk bewegen. Echt zachte schopjes en soms voel ik hem echt langs mijn buik wrijven...Heerlijk!
Ik kan er nu echt voor gaan liggen. Eventjes wachten en jahoor, daar istieweer!

Het vreemde is wel; de vk zegt dat mijn placenta precies aan de voorkant ligt. Het hartje klinkt vrij ver weg en ze hoort een ruis van stromend bloed door de doptone. Volgens haar is dat het bloed dat in de palcenta stroomt. Vind het dus wel gek dat ik wel al zo duidelijk beweging voel....Nou ja, het zal wel. Voorlopig ben ik blij dat mijn onzekere dagen voorbij zijn...(althans....ben pas helemaal gerust als die kleine gezond op mijn buik ligt maar vooralsnog doen zijn schopjes me erg goed ;-)

xxx Billie

Hey Billie!

Geweldig gevoel he! ik voel onze kleine nu ook zo ongeveer 6,7 keer per dag en dan schopt het ook redelijk hard al!
schrik er soms van haha
ook het gedraai is duidelijk te voelen! op de echo zag ik ook hoe de kleine lag namelijk in kleermakerszit! en als de kleine dan de benen strekt komt dat best hard aan! heb ook een afdrukje van de handjes en voetjes gekregen! nou dat is redelijk groot zoals de andere 2 kids! dus dat word nog wat...

Geniet er van

Liefs Jenny

Terug
Bovenaan